/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
skift af scooter
Fra : sakura01
Vist : 426 gange
50 point
Dato : 22-12-11 11:24

Hej og glædelig jul.
står og skal af med min dr big har set på en gilera runner sp ville høre om nogen har lidt erfaring med den scooter kontra dr big er det samme kvalitet eller er den bedrer /dårliger
har altid hørt folk siger pgo er det bedste
vh sakura

Kommentar
Fra : alka

Dato : 22-12-11 16:50

Jeg har kørt på den samme PGO-T-REX i 10 år med knap 35.000 km på uret. Skiftet én udstødning, Skiftet to cylinderkit. Skiftet en rem. Skiftet to forlygtepærer. Skiftet dæk to gange - og så rullerne, en gang imellem. Det var det hele.
Skulle jeg købe knallert igen, blev det en T-REX igen.

Kommentar
Fra : sakura01

Dato : 22-12-11 18:40

ja pgo kører barer har heller ikke selv haft problemer.men kunne godt tænke mig noget andet så har læst lidt om den gilera lyder intresant der er blandet andet 14 " hjul, vandkølet , indsprøjtning og skive bremser for og bag . skulle også kører længere på literen da der er insprøjtning

Annuller spørgsmålet
Fra : sakura01

Dato : 28-12-11 15:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål