/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
avanceret systemcare
Fra : BonneTrut
Vist : 618 gange
200 point
Dato : 21-12-11 18:27

Jeg har lige annuleret et spørgsmål som jeg ikke fik noget brugbart ud af, men det er jo ikke
jeres skyld at jeg er for dum. Nå men nu har jeg fået endnu et problem, jeg har installeret
avanceret systemcare, det har virket meget fint-men pludselig når jeg vil bruge det viser det
sig i meget stor forstørrelse som fylder hele skærmen- hvad pokker har jeg gjort forkert ??
jeg har prøvet at geninstalleret programmet men det hjælper heller ikke. der er ikke noget i vejen med andre programmer
M.V.H. Bonnetrut

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-12-11 19:18

Når du har startet programmer og det fylder hele skærmen, så tryk på Vis oppe for oven og vælg zoom, stil den på 100% .

Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-12-11 19:48

Citat
Vis oppe for oven

eller for neden...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-12-11 14:52

dobbelklik øverst i programmet

Kommentar
Fra : BonneTrut

Dato : 22-12-11 16:41

Ja, Gud hvor jeg dum , det var rigtig nok at det var mit første spørgsmål jeg svarede på
Jeg har igen prøvet jeres svar, men ingenting hjælper - - - Hvorfor har jeg installeret
programmet ? fordi jeg syntes at det er et godt program og det har virket fint førhen.
M.V.H. Bonnetrut
Glædelig Jul

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-12-11 17:19

Prøv at gendanne din maskine til inden problemet opstod.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 200 point
Dato : 22-12-11 18:36

Citat
i meget stor forstørrelse som fylder hele skærmen- hvad pokker har jeg gjort forkert ??

dobbelklik øverst i programmet

Klik i programmets øverste venstre hjørne = størrelse
http://www.gratisimage.dk/image-DE5D_4EF36A17.jpg
Endelig er der sikkert en funktion der hedder - start i fuld skærm i programmets indstillinger

Kommentar
Fra : BonneTrut

Dato : 23-12-11 13:11

Tak for jeres svar,men stadigvæk uden resultat , computeren vil ikke gendanne sig på et tidligere tidspunkt M.V.H.
bonnetrut

Godkendelse af svar
Fra : BonneTrut

Dato : 23-12-11 13:41

Tak for svaret nomore.
Det var lige det jeg kunne bruge, jeg gik ind i programmet og satte det at fejlfinde,
--og Wupti så var det i orden.
Glædelig Jul til jer alle og tak for de gode råd i kommer med.
M.V.H.
Bonnetrut