/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
microsoft exhange
Fra : kivi
Vist : 693 gange
100 point
Dato : 19-12-11 17:24

jeg har fået et spørgsmål om hvorfor at den nye maskine vedkomne har købt og vil installere office 2007 på den men når han vil konfigurere outlook vil den have en microsoft exhange konto/server kan man ikke slå det fra

Accepteret svar
Fra : Jorgen_ros

Modtaget 110 point
Dato : 19-12-11 18:05

Jeg går ud fra at han ikke ønsker tilslutning til en Exchangeserver, men vil hente/sende post via pop3 eksempelvis.
gå ind i kontrolpanel og vælg POST > konfigrer e-mailkonto og mapper - klik på e-mailkonto og opret kontoen her.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-12-11 18:50

Se her hvordan man sætter outlook 2007 op til pop3.
http://support.microsoft.com/kb/287532

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 20-12-11 07:57

Tak for svaret Jorgen_ros.