/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Bagemaskine
Fra : RasmusTrudslev
Vist : 763 gange
124 point
Dato : 18-12-11 16:57

Hej!
Overvejer at købe en XBM5 bagemaskine, er der nogen der har erfaring med denne maskine og er den så god som de lover?(pengene værd)

Synes det må være dejligt at den også kan lave grød, men kan andre maskiner ikke det?

Kom med lidt erfaringer på godt og ondt? Inden vi evt. køber sådan en!

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 18-12-11 18:08

Ja, hvorfor kan en bagemaskine ikke lave havregrød, man skal vel bare lige finde det rigtige arbejdsprogram, der passer til grød.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-12-11 18:19

måske du kan finde nogle svar under nogle af de indlæg fra kandu:

http://www.kandu.dk/search.aspx?grpid=0&ss=bagemaskine&sa=7

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 62 point
Dato : 18-12-11 23:31

Den har den fordel, at den har to dejkroge og kan dermed lave et aflangt brød. Ligeså kan man selv programmere den. Jeg tror derfor den er god. Det har altid irriteret mig at mit brød var rundt.

Godkendelse af svar
Fra : RasmusTrudslev

Dato : 22-12-11 17:19

Tak for svaret Thyregod8.