/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia n9
Fra : chicapigen
Vist : 611 gange
200 point
Dato : 18-12-11 15:05

hejsa
er der nogen herinde der ved om man kan gøre skriften større i beskeder på en nokia n9 ??

jeg kan ikke finde det i manualen

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 18-12-11 15:50

Når det ikke står i manualen, kan du sikkert ikke gøre skriften større.

vic200

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 18-12-11 23:41

Jeg ved at du kan med N8. (har en N8er) ville være underligt hvis du ikke også kunne på en N9.

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 200 point
Dato : 18-12-11 23:51

okai... jeg blev nysgerrig og søgte lidt... der er faktisk en del der siger det ikke kan lade sig gøre...
Læste også at nokia har planlagt at vedlægge den option i en fremtidig update. men ingen tidshorisont derpå.

MEN.. jeg kiggede lidt på nokia app marked..og der er faktisk den del der lyder til at løse problemet.
kender ingen af dem, så kan ikke anbefale nogen af dem. kig evt selv efter og prøv et :)

http://store.ovi.com/search?q=font

håber det hjalp dig en anelse :)

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 19-12-11 08:08

Tak for svaret Brommi. jeg fandt en del til mobilen på den side :)

hilsen chicapigen og god jul

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 19-12-11 08:11

Det var så lidt, håber at du fandt en App der kunne bruges til det formål :) Jeg bruger ofte siden i forbindelse med pc-suite.
Min N8er kobler på min pcer via bluetooth igennem nokia pc-suite og synkroniserer automatisk alt... og kan også installere App derigennem...... vil bare anbefale dig det hvis det er bare lidt aktuelt.. Pc-suiten er efter min mening den bedste ting ved nokia :)

anyway, god jul