/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
IPAD 2
Fra : DADAY
Vist : 518 gange
25 point
Dato : 15-12-11 23:08

Hej.
Find my ipad or ipod, det program har jeg instaleret på min ipad.
Men jeg tror jeg også skal bruge et program der hedder ICLOUD for at bruge det, men hvordan får jeg det på min ipad.
hilsen Fleming

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 16-12-11 08:45

På din Ipad, under Indstillinger, der klikker du på iCloud, og aktiverer Find min iPhone/iPad - og følger vejledningen!

Du skal naturligvis have et Apple-ID!!

Kommentar
Fra : DADAY

Dato : 17-12-11 14:12

ok, men der er bare det problem at under apps- indstillinger er der ingen icloud

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 17-12-11 18:05

iCloud er en integreret del af iOS 5. For at få iCloud på din iPad skal du opdatere til iOS 5. Du kan læse mere om hvordan du får iCloud sat op her:
http://www.apple.com/icloud/setup/