/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Iphone mail TDC problem
Fra : troldenesdhb
Vist : 586 gange
500 point
Dato : 14-12-11 06:27

Hvis man har en tdc konto med flere mail adresser og lader Iphone tømme den ene, så tømmer den alle. TDC har bygget det op så der kun er en konto men flere adresser, altså tømmer den første som henter mails alle adresserne.

Ved post program på pcèren kan man lave en mail regel, som siger at den ikke må hente dem som er sendt "TIL" altså de andre adresser, og man henter kun sin egen.

Men hvad med Iphone 4S, kan man lave sådanne regler på den? jeg kan ikke finde dem!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-12-11 09:06

Min Android har jeg indstillet til ikke at slette på serveren, men for mig er den også kun sekundær idet jeg kun tjekker om der kommer noget vigtigt og læser disse, resten lader jeg ligge til computeren er tændt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-11 11:00

Citat
Vælg indstilling for kopi på server

Tryk på Slet fra server.
Tryk på Aldrig eller den ønskede indstilling.
Tryk på Avanceret.

Fundet her, det er til iphone 4, ved så ikke om det gælder 4s!
skriv mail i søgefelt, klik på e-mail(manuel opsætning), klik på start, under punkt 22 står det
http://2f45x23k.msw-wsa1.com/a4_velkommen.asp?ManualID=3497

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-12-11 13:52

Ved begge jeres svar vil den stadig tømme alle mailadresser der er tilknyttet den konto. Det er ikke det der er meningen, den skal kun tømme den ene mail adresse.

Jeg håber stadig der kommer gode foreslag

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-11 14:08

Citat
Det er ikke det der er meningen, den skal kun tømme den ene mail adresse.

Og det kan du så ikke, så opret en live mail eller gmail

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-12-11 14:13

Programmer til smartphones er jo stadig i 1. stadie, det maksimale ville være hvis Microsoft udviklede en Outlook-app.
Som det er nu kan de kun synkronisere med Outlook på en computer.

Måske er der hjælp at hente på et forum.
http://iphoneguide.dk/iphone-forum/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-11 10:19

Annuller spørgsmålet
Fra : troldenesdhb

Dato : 21-12-11 16:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål