/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvilken bærbar skal jeg købe? Maks 10000
Fra : mathias1997
Vist : 809 gange
45 point
Dato : 13-12-11 14:53

Hej Som overskriften lyder Hvilken bærbar skal jeg købe? Maks 10000 kr.

Krav.
1 i7
2 15 tommer mindst
3 God grafik
4 Hurtig
osv. osv.

Håber i vil hjælpe. Mvh Mathias.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-12-11 15:35

Jeg følger spændt med her, foretækker HP,
ikke medion og andre low cost...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-12-11 15:44
Kommentar
Fra : onetime

Dato : 13-12-11 15:48
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-12-11 17:15

Lenovo
Acer er en udmærket computer
Vælj 17"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-12-11 17:55

HP holder ikke to år

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-12-11 18:02

Jeg har en 5 år gammel HP, der fortsat virker,
og det var vist dig Teil, der anbefalede den her i kandu?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-12-11 21:59

det husker jeg ikke Svend
min kone har en HP stationær, udmærket maskine.
en nabo har opgivet HP laptop, efter to af dem der var mest tid til reparation
opgav han og købte en acer.
Min opfattelse er at en bærbar ikke er så holdbar som en stationær

Kommentar
Fra : alka

Dato : 14-12-11 14:01

En Lenovo - Thinkpad T420 i7-2620M med op til 15 timer på bat. Den er set til små 12.000 kr. så lige i overkanten prismæssigt, men kvalitetsmæssigt - OK.

Jeg har lige købt en LENOVO E520 i3-2310M, til at have "med rundt". Alle tiders og lynhurtig opstart!

Kommentar
Fra : Malaga080129

Dato : 15-12-11 12:52

Hej. Jeg har rigtig gode erfaringer med Medion fra Aldi. Den er driftstabil og koster det halve. Mange gange betaler man for navnet, og det er ikke tilfældet her. Tjek lige hardwaren før du handler, men tror ikke du bliver skuffet.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-12-11 13:09

Køb ikke Medion fra Aldi,
meget dårlig service, hvis noget ikke virker...

LENOVO er måske et godt alternativ, selv har jeg en neovo skærm, er der nogen forbindelse?

Og Teil, jeg kan ikke finde det mere, men jeg tror det var dig der anbefalede min HP,
det var i hvert fald en af de kloge, gamle kandu brugere?

Og da jeg købte den på din? anbefaling skrev du, at jeg skulle sikre mig,
at der var software back up, siger det dig noget??

Kommentar
Fra : Malaga080129

Dato : 15-12-11 22:41
Kommentar
Fra : mathias1997

Dato : 16-12-11 07:41
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-11 20:08

Medion og Dell er ikke kvalitet

Kommentar
Fra : mathias1997

Dato : 17-12-11 08:30

Ok men hvad så

Kommentar
Fra : Malaga080129

Dato : 17-12-11 19:34

Hør nu her Mathias.
De folk der er hardcore er mildest talt ligesom en klump modelleret flæskefars. Det vil sige at hvis man afviger lidt for meget i forhold til hvordan en frikadelle smager, ja så kan du tro de er på hvor meget eller kvajet du er. Jeg er nu til frikalddeler der bare smager lige så godt som min bedstemor lavede dem. Omvendt hvis man tænker alternativt og uden om alle frikadellerne kan man gøre nogle rigtig gode handler. Man skal tænke lidt som en der aldrig har haft penge mellem hænderne men inden for rækkevidde, hvis du forstår. Nogle gange er det mønten der tæller. Tro mig! Du bliver ikke skuffet af Medion. Jeg sidder og skriver nu på en model jeg købte i 2003. Med alt muligt lækkert proppet i. Incl. Tv.kort og CyberLink osv. Det spiller bare derudaf. Det er ikke for sjov at de er Worldwide og der er selvfølgelig service alle steder. Her taler vi selvfølgelig om USA og Sydamerika og Europa og mon ikke Afrika er med? Folk der siger andet er blot utålmodige mht. den utænkelige situation at der skulle være noget galt med din nyindkøbte labtop.
Hilsen Malaga.

Kommentar
Fra : mathias1997

Dato : 18-12-11 14:58

Ok men hvilken Medion

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 18-12-11 22:33

Prøv lige at kigge lidt mere på MSI, der får du alt det du søger, og 100% mere pc end Medion!
http://hothardware.com/Reviews/MSI-GT683R242US-Review/?page=1
http://www.notebookcheck.net/MSI-GT683R-242US.55346.0.html