/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Apps til android
Fra : Avant85
Vist : 431 gange
300 point
Dato : 12-12-11 12:27

Min datter mener, at hun "nødvendigvis" har brug for et bedre og derved dyrere mobil abonnement, som omfatter datapakke eller hvad det nu hedder - for at kune downloade apps

Mit spørgsmål: Kan man ikke hente diverse apps til android med sit faste netværk og derefter flytte "en app" til sin mobil enten med bluetooth eller usb - OG derefter afvikle / spille / bruge denne app på sin mobil - vel at mærke UDEN samtidig mobil net-forbindelse

Hvis det kan lade sig gøre, vil jeg meget gerne have en letforståeligt vejledning

På forhånd mange tak
Venligst Avant85

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 310 point
Dato : 12-12-11 12:43
Kommentar
Fra : andre123

Dato : 12-12-11 12:46

Svaret på dit spørgsmål er : Ja og Nej

Din datter kan downloade og installere apps fra Android Market via Wi-Fi uden problemer, dette behøver hun ikke dataabonnement for.

Men generelt er det en god idé at have dataabonnement på sin Android mobil, da man så kan gøre brug af alle Google tjenesterne, samt andre services.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-12-11 12:57

Der kan jo fås billige abonnementer med et fast øvre forbrug.

Jeg har et TDC med 3 GB og fri tale til TDC-numre for 229 kr pr måned, til andre udbydere får man 2 timer gratis, samt at sms og mms er gratis, og ingen oplaldsafgift.
Teklefonen opdaterer selv, jeg henter få apps og bruger vel ½ time på Youtube om ugen samt få mails uden billeder, dette forbrug er ifølge tælleren nået op på max. 300 mb om måneden, så der er et godt stykke vej til de 3 gb.
Jeg henter ikke musik hos TDC Play, så jeg ved ikke hvor meget det sluger, men går jeg ud fra den store mængde musik som jeg har overført fra compuren fylder det kun ganske lidt af mit 4 gb kort.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-12-11 13:00

prøv og gå ind på det link jeg har postet og så log ind med de oplysninger der er på telefonen og se så om man ikke kan installere apps på den måde.

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 12-12-11 13:45

Tak for svaret webnoob.