/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Kea/designteknolog
Fra : huelya87
Vist : 729 gange
50 point
Dato : 11-12-11 21:12

Hej derude er der nogen der ved om man bliver beklædningsdesigner, ved at læse til designteknolog uddannelse, ?

Eller hvis man læser ud på margrethe skolen?
får man så titlen som designer og arbejder som det?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-12-11 11:39

Når ingen andre vil svare, se her:
http://www.studentum.dk/design_og_haandv_rk___169__.html

og designteknologi er en videre uddannelse efter eksempelvis beklædningsdesigner...

Kommentar
Fra : huelya87

Dato : 16-12-11 17:59

Men kan man ikke tage beklædningsdesigner uddannelsen på fashionogdesignakademiet og derefter på professionbachelor, ?hvad er det designteknolog går ud på, hvad er forskellen på designteknolog og beklædningsdesigner udd?