/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
David brown 880
Fra : mi-to
Vist : 984 gange
50 point
Dato : 11-12-11 20:47

Fåes david brown 880 både som impleamatic og seletamatic

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-12-11 20:53

David Brown traktorer fåes slet ikke mere det er over 20 år siden at David Brown blev lagt sammen med Case.
Nå spøg til side, jeg tror ikke at 880eren kunne købes som impleamatic, men ved det ikke med sikkerhed

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 11-12-11 20:54

Ja, selvom implematic (den røde) er den almindelige.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 11-12-11 20:56

Jeg er åbenbart ikke enig med o.v.n.
Vidste I i øvrigt at Jaguar DB9 hedder DB efter David Brown?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-12-11 20:57

Øv jeg byttede om på ordene, det er seletamatic som jeg er usikker på om 880 kunne købes som, men Bertel Brander siger jo at begge varianter fandtes/findes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-12-11 21:00

Citat
Jeg er åbenbart ikke enig med o.v.n.
jeg skriver at jeg er usikker og så byttede jeg rundt på begrebene, jeg ved godt at 880 fandtes som Selectamatic

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-12-11 21:02

Ku`være at den pensionerede proprietær Jens Pæsen i Sønder Høv hae jen stående i æ hønshus.

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 11-12-11 21:06

Men seletamatic er den altid hvid og rød
Og er impleamatic altid rød og gul

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-12-11 21:11
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-11 21:15

Citat
Men seletamatic er den altid hvid og rød
Og er impleamatic altid rød og gul

Det kommer an på hvad farve de har

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 11-12-11 21:39

Det er fordi jeg er ved og købe nye skærme til en impleamatic men som jeg kan se det er det de skærme en selectamatic normalt har og det forstår jeg ikk en skid af.

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 35 point
Dato : 11-12-11 21:46

Der er en chance for at skærmene passer til begge modeller, eller at de kan bringes til at passe. Så vidt jeg husker har Bonderøven sat skærme fra en Ford på en David Brown...

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 11-12-11 21:50

Ja men det er nemt og se forskel på skærme til implea og select men den jeg ska ha skærme til er implea modellen men skærmene der sidder på er select det synes jeg er meget underlig.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-12-11 09:01

- nej Bertel, det med Jaguaren vidste jeg ikke. Jeg ved at der er en Aston Martin der hedder DB9...

http://www.astonmartin.com/cars/db9-coupe

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-12-11 19:39

>Stouenberg, det er vist mig der husker forkert, det er Aston Martin.

Godkendelse af svar
Fra : mi-to

Dato : 20-12-11 14:01

Tak for svaret BertelBrander.