/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Video optaget på telefon...
Fra : netop
Vist : 521 gange
200 point
Dato : 10-12-11 13:17

Nu ved jeg jo ikke om det er den rigtige kategori jeg er havnet i, men jeg prøver her...

Jeg har fået nogle videoklip fra en kammerat som er optaget på en Iphone eller lignende.
Problemet er, når jeg vil afspille dem på computeren, så ligger de ned, om man så må sige.
Det ville jo være rart at man kunne vende dem ligesom billeder - spørgsmålet er så - kan man det med et eller andet program?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 10-12-11 13:20

How to Rotate a Video in Windows Movie Maker
http://www.youtube.com/watch?hl=da&v=HlqqlS8CDv4

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-12-11 13:47

Bare vende din skærm 90 grader!
Ja det er et problem når disse telefon-film-amatører vil have det mest mulige med, og ikke tænker pa, at andre så har besværet.

Godkendelse af svar
Fra : netop

Dato : 10-12-11 17:06

Tak for svaret Klaudi. Det var jo lige det jeg havde brug for...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-12-11 17:22

velbekomme