/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hvad skete der med EU/euro-spørgsmålet?
Fra : frieda
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 09-12-11 15:10

Måtte lige arbejde lidt for EU , men har lige tjekket min private mail;
Mail fra Kandu: "Kella" har accepteret dit svar ...

Men da jeg går ind for at se ad, opdager jeg, at spørgsmålet er blevet slettet af Kandu-teamet.

Hvad er jeg mon gået glip af siden jeg var på sidst her til morgen?

Da var alt da pænt og sobert.

Og det er altså ikke, så vidt jeg ved, Europa-Kommissionen, der har blandet sig

Nogen der ved, hvad der var galt?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 09-12-11 15:13

JR, Jørn Rudolph

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-11 15:14

Citat
Nogen der ved, hvad der var galt?

Jørn Rudolf var bare på spil igen igen...ud til højre med ham

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-11 15:15

Seneste JR profiler
zyster
Jørn---Rudolph
JørnStar
Kella

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 09-12-11 15:26

Jamen, spørgsmålet var da sobert?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-12-11 15:54

Der sker det at Helle nu går ind for €,
som så skal til folkeafstemning, hvor det ikke får flertal
så rundt om Danmark med Helle...

Endnu mere ukyndig er vor udenrigsminister Søvndal,
hvad kan de to ikke ødelægge for lille Danmark på kort tid?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 09-12-11 16:18

Glad for du stillede spm, frieda, jeg sad med helt samme undren! Åbenbart er det ikke spm., der er problemet, men spørger??

svendgiversen, der er ikke tale om at Dk skal tilslutte sig euroen, men at vi efter en forelæggelse for Folketinget evt. skal tilslutte sig de ændrede spilleregler, nattens forhandlinger har lagt op til.

Kommentar
Fra : Jørn-Igen

Dato : 09-12-11 17:13

Hvad dælen ...

Så går man til Julemarked, drikker gløg og spiser æbleskiver - Kommer hjem, og ser ens spørgsmål + profil er pist væk !

"Support" af Kandu.dk er da ikke tilhænger af demokrati & ytringsfrihed, må man nok sige !

Nåh, men heldigvis er der da flere profiler, der hvor de kom fra ...

På´en igen ...

Ja, jeg spurgte også frieda om hvem hun ville stemme på, hvis ikke Merkel ..

Er blot nysgerrig ...

Nåh, de points fik du ikke meget ud af, frieda -

Og I andre, seriøse debattører i et seriøst og brand aktuelt spørgsmål, blev taget ved næsen af "Support" eller en af de sædvanlige sladder-hanke, der anmelder JR med det samme.

Gider ikke nævne navne på disse usle stikkere, der heller ikke er blege for at komme med person-følsomme oplysninger om andre mennesker (mig) - billed.

Hvorfor finder I andre brugere jer i, at et hold med ignoranter, der ikke selv deltager aktivt i debatter oprettet af JR, men kun har travlt med at sladrer og nedgøre JR, kører løbet.

Er det virkeligt helt umuligt at komme med tips og gode spørgsmål -
uden at "tæskeholdet" går i gang ?

Ja - det er det jo !!!!! Som bekendt !!!!

Føj for et udemokratisk og intolerant Kandu.dk !!!!
****

Nåh, men tilbage til spørgsmålet EU & € ...

Er der flere kommentarer til dette spørgsmål ?

Mvh Jørn Rudolph
****

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 09-12-11 17:21

Citat
Nåh, men tilbage til spørgsmålet EU & € ...
Er der flere kommentarer til dette spørgsmål ?

SLETTET AF CENSUREN

Kommentar
Fra : Jørn-Igen

Dato : 09-12-11 18:11

Hvor er du dog en dygtig lille anmelder, Klaudi - Du kan få en fed stilling som EU-kommisær

piaskovl var bare på spil igen igen...ud til venstre med hende ...

2 argumenter, der vejer "tungt i EU debatten", ikke?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-11 18:23

Du er bare for meget JR, pil nu a' med dig og lad os få lidt julefred!

Godkendelse af svar
Fra : frieda

Dato : 09-12-11 19:04

Tak for svaret Klaudi.

Så er det vist tid til at lukke dette spørgsmål

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-11 19:11

velbekomme og

Kommentar
Fra : Jørn-Igen

Dato : 09-12-11 19:16

Points for sådan et svar !

Ja, det er jo rigtigt nok, men hvor er debatten om EU & € ?

Druknet i person-fnidder-fnadder-sludder-sladder

Dumheden har sejret endnu engang ...