/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Bede-tæppe? tak.
Fra : nomore
Vist : 502 gange
11 point
Dato : 09-12-11 00:20

Tog et billede for et par år siden, med et kamera/ lomme-ditto
http://www.gratisimage.dk/image-C7EC_4EE14333.jpg
Sjovt nok, hvor al den VELFÆRD går hÆn/ til - intet er ændret siden 'billedet' blev taget i vedkommens hjem, trods mange forsøg fra?? mig,_.
Vedkommende har intet - måske penge gravet ned = gnie´r.
---
Kan det passe at den person skal leve sådan?
Dette set i forhold til (muslimer) der får ALT, hvad de overhovedet ikke har bedt om.

Ærligt svar? får man sikkert ikke herinde = men bare en mening.
OG__jeg anmelder ikke personen, for manglende offentlig støtte/ hjælp
og i så tilfælde TIL HVEM...?

Accepteret svar
Fra : skytten49

Modtaget 5 point
Dato : 09-12-11 01:46

Når vedkommende ikke kan klare sig selv, har han ret til hjælp. Men hvis ingen fortæller kommunen, at vedkommende har brug for hjælp, får han jo heller ikke noget. Det er nok ikke penge der er årsagen, men mangel på fysisk energi eller psykisk sygdom, der gør han ikke kan holde sit hjem rent.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 09-12-11 01:49

Men det kan jo være han er blevet tilbudt hjælp, men har nægtet at tage imod hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 09-12-11 02:11

Tak for svaret skytten49.
Citat
ikke kan holde sit hjem rent

En pensionist, jeg plejer at tage en dåse kattemad med hjem til.

------
Og nu er det altså det Offentlige, der sendte personen hjem til sig selv,
med den besked, at i-morgen får du hjemmehjælp = mange år siden
SÅ, kan ikke forstå det, men det kan andre måske,

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 09-12-11 02:31

Jamen så skal du ringe til visitationen i hjemmeplejen og sige, at den hjemmehjælp han fik lovning på for flere år siden aldrig er kommet. og fortæl at det står meget dårligt til.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 09-12-11 02:34

Og så skal de komme og vurdere mandens behov for hjælp. Gør de ikke det, så klag til det sociale udvalg i kommunen.