/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
fejlmelding
Fra : trimare46
Vist : 678 gange
300 point
Dato : 08-12-11 15:39

jeg bruger windows live mail og det fungerer ikke helt som jeg vil have det til at gøre.
næsten hver gang jeg åbner mit mailprogram, får jeg denne fejlmelding.

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Hotmail (skipper3).

Serverfejl: 0x80048848
Server: 'https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x80048848

er det min pc det er galt med eller er det min udbyder der ikke kan klare opgaven.
løsningsforslag modtages med kyshånd.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-12-11 16:08

Jeg fik samme fejl så jeg var nødt til at slette og så oprette igen. Så nu virker det, men i min mailboks står der (1) efter indboks.

Det er en fejl hos Microsoft, så du må nok på samme tur med at slette og oprette igen.

Det påvirker ikke dine mail.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-12-11 17:24

Har du Stofa

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-12-11 17:46

jeg har mobilt bredbånd hos 3, og det fungerer upåklageligt med internetadgang, så det er ikke der fejlen ligger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-12-11 18:04

Citat
og det fungerer upåklageligt med internetadgang

Det er sandelig IKKE ensbetydende med at deres "relay" virker - derfor spørgsmålet.....

Mailen skal jo via din udbyder

Citat
jeg bruger windows live mail

Citat
Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Hotmail

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-12-11 18:06

Citat
næsten hver gang jeg åbner mit mailprogram

Tjek lige opsætningen en gang til

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 300 point
Dato : 08-12-11 19:25

Refi

Da jeg fik samme fejl kontrollerede jeg al opsætning og undersøgte alt, men Microsoft sagde at jeg bare skulle slette den og oprette den igen. Og den har virket siden.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-12-11 19:34

jeg prøver lige tipset fra granner01

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 09-12-11 21:21

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-11 21:55

Selv tak du, jeg håber det virkede.