/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Besvare mails i Outlook 2000
Fra : Denpete
Vist : 590 gange
200 point
Dato : 08-12-11 07:23

Hej.

Jeg har et problem med at besvare mails i Outlook 200. Jeg bruger Win7.

Problemet ligger i, at jeg administrerer en hjemmeside foren forening, hvor besøgende kan maile til webmaster (mig) via et 1nfo@-link på siden.
Jeg har opsat hjemmesidens mailserver til at videresende mails til min private mail-konto, så jeg direkte får mailene sendt via hjemmesiden.

Men når jeg vil besvare en mail via Outlook 2000 får jeg følgende fejlmelding(er):

'Meddelelsen kunne ikke sendes, da en af modtagerne ikke blev godkendt af serveren. Serversvar: '550.5.7.1 <xxxx@hotmail.com> ...we do not relay <info@xxxxx.dk>'.(Konto: "INFO-xxx@xxxx", SMPT-server: "mail.xxxxx.dk", fejl nr.: 0x800ccc79).'

Er der en løsning på dette probelm?

Har en bærbar med Outlook 2003, som ikke giver samme problem/svar.

Med venlig hilsen
Denpete

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-12-11 07:49

prøv at se om du skulle have et komma istedet for et punktum

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-12-11 08:14

Citat
1nfo@-link

Eller du måske har skrevet 1 i stedet for i

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-12-11 09:28

Har du kontrolleret om du har de samme indstillinger i hver outlook, altså at du bruger samme smtp server?