/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Køb af stærkstrømsbekendtgørelsen m.v
Fra : ostehapsen11
Vist : 1546 gange
50 point
Dato : 07-12-11 18:51

Hej.

Jeg vil gerne købe stærkstrømsbekendtgørelse afsnit 6 som BOG og vil også gerne købe bogen Elektriske Installationer, men kan ikke finde nogen side igennem google, som netop sælger disse bøger, vil gerne have dem fra nye.

Mvh

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 60 point
Dato : 07-12-11 19:31

Citat
Afsnit 6 udkom i A4 bogformat i juni 2001. Sammen med bogen medfølger en CD-rom med en elektronisk version af bestemmelserne.

http://www.kogl.dk/artikler/2002-06-01.htm

Jeg ville prøve her:
Citat
Her kan du bestille lovstof og standarder om el. Bestillinger håndteres og udsendes af Rosendahls Schultz Grafisk, som i tilfælde af reklamationer og lign. kan kontaktes via mail eller tlf.

http://www.sik.dk/Global/Publikationer/Materialebestilling

Godkendelse af svar
Fra : ostehapsen11

Dato : 07-12-11 21:09

Tak for svaret smuller54.