/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Besøgende bliver kun i under 30 sek.
Fra : kiul
Vist : 686 gange
30 point
Dato : 07-12-11 10:02

Hej på kandu

Jeg har det her store problem, at ifølge statestikken på min webside, så forlader >50% af de besøgende siden, indenfor 30 sekunder. Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre, for at forbedre siden, så ønsker nogle indput til hvordan, jeg får besøgende til at blive længere - og forhåbentlig bestille noget :)

Http://www.brandabc.dk

Glædelig Jul til alle

// Kim Ulfkjær

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-12-11 10:43

Den er nydelig og overskuelig med et flot sprog, men der mangler noget "fyld" på siderne, dermed ikke ment at den skal plastres over med graffiti, Du har jo med mennesker og deres helbred at gøre.

Som Du selv skriver kommer der links på senere, brugbare links bruger folk også tid på så de er længere tid på siden.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 07-12-11 11:46

Jeg synes der mangler lidt fyld. ligsom LuffeA tidligere.. Siden er pæn. men ikke spændende. Måske en lille animation der fanger øjet lidt.

Indholdet er også fint. ikke for meget tekst.. Nu kendte jeg ikke firmaet.. og det tog mig lidt tid at finde ud af hvad det var for noget :) måske lidtBAM info. istedet for "undskyld mig, har du tid til at læse mig". præsist hvad der skal til ved jeg ik helt.

Vil dog foreslå at i tilføjer en mindre sektion med "kundernes oplevelser". Når man hører om en situation hvor feks en person fik et epileptisk anfald og hvordan i håndterede sagen, det vil hjælpe meget på indholdet af siden.
Evt. få succes historier. ikke flere tætskrevne rapporter selvfølgelig.. men bare få linier der fortæller forløbet og resultatet

Ved ikke om det hjalp lidt på det, held og lykke med projektet :)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-12-11 11:55

Jeg har i mange år været aktiv i Røde Kors, både som førstehjælpsinstruktør, som leder af samaritterne og som medlen af bestyrelsen.

Og når jeg ser jeres side så mangler jeg noget om hvor i er uddannet, hvor mange timer har i undervist i, er i berettiget til at give et førstehjælpsbevis som kan bruges så man også kan komme på Røde Kors vagter. For Røde Kors har mange vagter ved alle mulige steder hvor mange mennesker er samlet.

Der mangler meget på siden og så er den temmelig intetsigende. Ikke som kritik, men i må lave mere blikfang

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 07-12-11 13:05

Jeg syn's til gengæld det er skønt at komme ind på en side, der står rent og klart...
- i min verden fokuseres der på det, det handler om uden forstyrrende billeder og animationer

Jeg har være på udvidet førstehjælps-kursus og brandslukningskursus i forbindelse med ansættelser
- hvor arbejdsstedet har fundet underviserne ved jeg ikke - det er nok nogen de altid har brugt...

Hvis jeg fik lyst til et kursus i førstehjælp og/eller brandslukning og googler det, kommer du ikke frem på de første 3 sider - og formentlig har jeg fundet andet inden jeg finder dig...
Fandt jeg dig ville jeg gå videre...ringkøbing er langt væk (kan du ikke få et link på kommunens hjemmeside?)

Og sidst: Jeg irriteres når prisen ikke er tydelig - eller når jeg skal henvende mig for at få den oplyst

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 30 point
Dato : 07-12-11 13:20

Når jeg som privatperson kommer ind på din side, så tænker jeg, "ja, man burde kunne noget mere førstehjælp og måske få opdateret det jag lærte for mange år siden."

Så kigger jeg efter et kursus, der kunne være relevant for mig, men den eneste oplysning jeg finder er, at I har en bred vifte af kurser. Det bliver jeg ikke klogere af.

Og så surfer jeg nok videre til en anden side med flere oplysninger.

Mit forslag er, at der allerede på forsiden er nogle links til spændende kurser, som man bliver nysgerrig efter at læse mere om.

Det samme gør sig måske gældende for erhverv.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-12-11 13:36

Jeg synes at det vigtigeste er at nogle af kurserne i giver er kompetancegivende til videreuddannelse.

Og hvilke kurser holde i? Det er ikke nok at man kan skræddersy et kursus.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 07-12-11 14:41

Det kunne også være rart at vide hvornår og hvor kurserne afholdes, hvor længe de varer samt prisen.

Mht. skræddersyede kurser kunne det være godt med nogle eksempler på, hvad de kan indeholde.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-12-11 15:39

I bruger et navn med brand. I optræder i noget der ligner brandmandsuniformer.

Men man kan ikke se noget nærmere om brandslukningskurser. Hvor de foregår, hvem ser underviser. Hvad de rummer. Er det bare håndildslukkere , eller stort indsatsgrej.
Navnet med brand, lokker brandinteriserede til, men de forsvinder hurtigt da der ikke står noget om det. I hvert fald ikke noget, som er let at finde.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-12-11 16:40

Prøv at se det fra den anden side! - Hvorfor bliver du ikke selv hængende mere end 30 sekunder?

Det er da helt naturligt, at hvis hjemmesiden ikke indholder noget af interesse forden besøgende, så er der da heller ikke grund til at blive hængende.

Hvis jeg satte et billed på af min gamle syge moster, og fortalte hele hendes sygehistorie; hvor mange tror du så, ville dvæle ved hendes kontrafej i timevis?

Hvis du ikke har noget interessant at vise frem, så kan du da heller ikke forlange, at den besøgende bliver hængende ret længe!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-12-11 16:58

Først så ligner dette en lille ubetydelig fejl:
Vi kan stille med2 -> 25Uddannede førstehjælpere

Og så mangler jeg også noget om hvad det koster.

Hvis jeg skulle arrangere noget kursus for nogle mennesker / firma - ville jeg savne viden om hvilke kompetancer, firmaet og deres medarbejdere har - altså på forsiden.

En ren og pæn side er altid godt, og det virker seriøst.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-12-11 19:04

jeg synes, det er en lidt kedelig side. Billedet er ikke særlig godt og siger intet om, hvad det er jeg skal finde på siden. Hvis der så var en forklaring på billedet, men det er der ikke.
Jeg savner også priser...Jeg ville straks lede videre på andre sider for at finde kurser med priser.

Kommentar
Fra : kiul

Dato : 07-12-11 22:50

Hej.
Jeg takker mange gange, for jeres konstruktive kritik - det er noget man kan bruge til noget :)

Jeg overvejer at ryde forsiden, til fordel for 3 billeder - et for førstehjælpsvagter - et for kurser og et for andet salg / rådgivning

Jeg vil lægge nogle priseksempler på en af dage - men det er et fåtal af vore ydelser, hvor man allerede inden tiden kan sætte en fast pris.. :)

Jeg vender tilbage når siden er opdateret :)

Kommentar
Fra : kiul

Dato : 08-12-11 10:31

Så er forsiden lavet om...

Hvad syntes i?

Godkendelse af svar
Fra : kiul

Dato : 08-12-11 10:56

Tak for svaret vith.
Alle svar var brugbare, men dit svar, havde li lidt ekstra indput :)

Kommentar
Fra : vith

Dato : 08-12-11 11:40

Siden er nu MEGET bedre - mere spændende og mere informativ.

Held og lykke med den