/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Firefox kører af h...... til
Fra : ara
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 06-12-11 21:34

Hej.

Jeg har en pc hvor jeg har XP på. Når jeg starter Firefox op
fryser maskinen tit.

Hvad kan jeg gøre?

PS. Jeg har installeret AVG antivirus. Her kommer der engang imellem
en besked med at firefox fruger 238 mb.

Hvad skal jeg gøre.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 06-12-11 21:41

Afinstaller FF og ryd op efter FF, der er flere steder der gemmer sig filer,
lav så en frisk installation.

Uninstalling Firefox
http://support.mozilla.com/en-US/kb/Uninstalling%20Firefox

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-11 21:56

Der gemmer sig FF filer her
C:\Documents and Settings\DIT BRUGERNAVN\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla
C:\Documents and Settings\DIT BRUGERNAVN\Application Data\Mozilla
C:\Programmer\Mozilla Firefox

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 07-12-11 08:52

jeg tænker lidt om du ikke skal prøve Ccleaner.

http://www.piriform.com/ccleaner

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 07-12-11 08:54

efter installation

kør en cleaner. Der kan godt gå lang tid når det er første gang. Luk alle andre åbne programmer.

Derefter kør registry og lad den finde alle problemer her. Bare lad den danne et gendannelsespunkt, som den spørger om.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 07-12-11 16:44

Jeg har været fan af Firefox i mange år. Den har på det sidste voldt problemer og er ikke så hurtig som den var engang. Prøv Google crome. Det er som at få en helt ny computer. Jeg tror ikke, at det er en overdrivelse, at den er tre gange hurtigere og alle plugins virker perfekt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-11 17:04

Bruger IE og FF, der er ingen problemer med FF, har også installeret Chrome, den er ok,
men man skal lige vænne sig til den

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-11 10:31

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 21-12-11 21:25

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-11 21:51

var så lidt