/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HP Printer kan ikke vise HP Solution Cen
Fra : axelbjarne
Vist : 836 gange
100 point
Dato : 06-12-11 21:32

HP Printer kan ikke vise HP Solution Center - kommer med følgende fejl meddelelse:

Parsing error in file (C:\Program Files (x86)\HP\Digital\Imaging\bin\hpqscloc\1033.xml

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 06-12-11 22:54

den nemme løsning plejer at være: afinstaller solutioncenter og installer nyeste version fra deres hjemmeside.
Genstart er kun nødvendig hvis windows selv beder om det.

HP er ikke ret gode til software, dit problem er velkendt

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 07-12-11 03:34

Mine drivere og solution center skal også jævnligt geninstalleres. Typisk efter opdatering af systemet fra ms.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-12-11 20:17

Der er ikke andet for end at du må geninstallere driveren til din printer.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-12-11 21:51

Når jeg prøver at installere ny driver, får jeg følgende meddelelse:

Der opstod en alvorlig fejl under installationen.

Installationsprogrammet har ikke de nødvendig rettigheder til at ændre filen:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Hewlett-Packard\Scanjet\hpoj4100t.spf.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-12-11 21:58

Til sidst slutter programmet af med fejlkode 1603

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-12-11 22:03

Har du afinstalleret den forrige driver først? Hvis ikke så gør det og så for en god ordens skyld så kør ccleaner inden du installere den nye driver.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-12-11 19:19

Efter at jeg havde manuelt slettet alt i registreringsdatabasen hvad der hed HP, prøve jeg at installere igen, med det resultat, at der under installationen kom en meddelese om, at den ikke kunne ændre en fil, fordi installationsprogrammet ikke havde tilladelse til det, og så at jeg spørger - hvilke tilladelse, og hvordan skulle jeg kunne give den...

mvh.
axelbjarne

PS.: Jeg kører Vista Home Premium x64.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-12-11 19:23

Du skal aldrig slette noget i regedit selv, altid lad et program som ccleaner gøre det.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-12-11 19:25

Det har jeg meget rutine i, og endnu er det ikke gået galt...CCleaner kan ikke slette det tilbageværende...derfor.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-12-11 19:28

Citat
under installationen kom en meddelese om, at den ikke kunne ændre en fil, fordi installationsprogrammet ikke havde tilladelse til det

det lyder ikke sådan.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 09-12-11 05:17

Tak for svaret transor.