/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
windows live mail 2 kopier hvorfor ??
Fra : dhmoelsted
Vist : 683 gange
400 point
Dato : 06-12-11 15:52

Jeg har win 7 ie9
Og har Windows live mail som jeg er glad ved ellers..

har udbyder yousee og den tilknyttede mail derfra virker ok.

har så 2 tilknyttede g mail men når der kommer post derfra er det altid i 2 -3 ekslemparer vedhæftet ekstra ...ikke det voldsomme problem bare om det kunne fixes via indstillingerne i g mail

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 400 point
Dato : 06-12-11 19:24

Di skal ind i opsætning af live mail og indstille den til kun at hente 1 gang.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 07-12-11 12:15

hej granner 01

det er vist en ny version af windows mail ..kunne du ca fortælle mig hvordan jeg fanger den opsætning
tak

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-12-11 13:42

Du skal ind i din mail og op for oven vælge konti - for oven står der email og den vælger du.

Det er her du styrer dine konti. Og så må du prøve dig frem. (Jeg har allerede indstillet mine konti, og jeg vil ikke slette dem)

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 09-12-11 20:07

hej granner o1

jeg har haft fat i gmail teamet og tænk den mastadont af firma forklarede mig vejen :
Det kan lyde til at du har opsat videresendelserne forkert. Prøv at kontrollere alle dine videresendelsesindstillinger. Hvis det ikke løser dit problem, er du velkommen tilbage, eller du kan benytte Gmail forumet på engelsk

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 09-12-11 20:08

Tak for svaret granner01.

du skal ha point du har ledt mig på vejen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-11 21:56

Selv tal og godt du fik hjælp.