/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kællinger///// JØRN
Fra : nomore
Vist : 1438 gange
11 point
Dato : 06-12-11 05:51

God h//////// Jul ________________________________________________

Nu må det da snart ................NOK

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-12-11 05:52

TRODS alt________________

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-11 08:41

Manden er syg i roen!

Kommentar
Fra : zyster

Dato : 06-12-11 08:54

Citat
Manden er syg i roen!

nomore eller Klaudi ?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 06-12-11 09:11

Citat
Manden er syg i roen!

Meget enig

Jørn, med de mange profiler allevegne, er en pestilens for ethvert forum på nettet!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-12-11 09:25

Er der blot èn lille mulighed for han får foden indenfor igen, hærger han løs trods mange gode løfter om det modsatte.

Kommentar
Fra : zyster

Dato : 06-12-11 09:30

Jeg blev træt af Zyster ...

(Også fordi der er en masse person-fnidder-fnadder forbundet med profilen, allerede)

Derfor *nedlægger* jeg den og bruger en ny - og *kun den nye*.

Må så se at få blacklistet de værste person-forfølgere i den nye profil,
så de ikke kan spolere mine kommende spørgsmål og indlæg med angreb og personlig hetz, som jeg er hammer træt af

Kommentar
Fra : zyster

Dato : 06-12-11 09:31

Er det dig, som er en kælling, nomore ?

For jeg er det ikke ...

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 11 point
Dato : 06-12-11 09:32

Jamen så God Jul da, Nomore

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-12-11 09:34

Læg i øvrigt mærke til at nomore skrev: kællingER

Hvem mon det er?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-12-11 09:35

Citat
For jeg er det ikke ...

- men opfører sig bare som en...

Kommentar
Fra : JørnStar

Dato : 06-12-11 10:57

Citat
Er der blot èn lille mulighed for han får foden indenfor igen, hærger han løs trods mange gode løfter om det modsatte.

Webm ...

Jeg gik fredsommeligt ind med én profil "Zyster" og spurgte om 2 ting vedrørende Linux-Mint -
Som fik gode, brugbare svar.

Ikke lang tid derefter blev jeg så, som sædvanligt, "overfaldet" af Klaudi, Smokie, Dig, Webm.

Om hvem jeg var o.s.v

Med andre ord:

Jeg fik ikke én chance !

Kommentar
Fra : JørnStar

Dato : 06-12-11 11:00

nomore - Hvad mener du helt præcist med dig tråd ?

Jeg forstår dig nemlig ikke.

Er hverken en kælling eller en stodder - Men en ganske "almindelig" mand ...

Kommentar
Fra : JørnStar

Dato : 06-12-11 11:02

dig tråd ? = dig tråd

Er du min "ven" (det troede jeg) eller min "fjende" (Det er helt OK)

Kommentar
Fra : Jørn---Rudolph

Dato : 06-12-11 11:53

Er "Kælling" et positivt ord ?

For så vil jeg da gerne være sådan én ...

Nåh, så blev JørnStar også blacklistet !

Send points til "Jørn---Rudolph"

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-12-11 12:02

Citat
Nåh, så blev JørnStar også blacklistet !

Du mener sikkert nu blev JørnStar også blacklistet som Zyster også er blevet det - den næste bliver jo helt uden tvivl Jørn---Rudolph hvad bliver næste navneudspil? Der er jo ingen grænser for fantasien i dit univers.

Citat
Jeg fik ikke én chance !

Dem har du haft oceaner af, du forstår bare ikke at tage den/dem, så stop heller her og nu medens legen er nogenlunde god...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-12-11 12:07

Kors i hytten

Jørn hvorfor starter du med flere profiler igen?

Jeg må sige at der har været så fredeligt på Kandu inden du kom igen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-12-11 12:09

God Jul nomore

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-12-11 12:11

Kandu har lige nu blacklistet alle Jørns profiler.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-12-11 12:14

Så kan vi da kun håbe på en fredelig julemåned uden Zyster-knyster på Kandu...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-12-11 15:47

Kun hvis de indfører restriktioner for at blive nyt medlem.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-12-11 23:38

Jeg har tilfældigvis et billed af denne berømte mand med den røde tud. Han har udmærket sig ret meget i det vestlige del af københavn, og ser ikke særlig inteligent ud af en pædaGOK at være.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 07-12-11 19:54
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-12-11 19:55

Citat
Hvad er meningen?
Fra : Kella

Dato : 08-12-11 19:47

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad er meningen med den mobbe-tråd angående JØRN?

De sladderkællinger i spørgsmålet er jo under al kritik!

Hvorfor f... annullerer du ikke sådan en usympatisk tråd?

ALtså?
Jeg har ikke problemer med DOBBELT = profiler/ branderter.....
men at du bliver ved med det samme - fatter jeg ikke?

Du spørger også hvorfor man MOPPER andre.
Jeg HADER MOPPERI

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-12-11 20:00

Og så kom jeg IKKE længere med det svar?
Men grunden kunne vel være, at DU ELSKER at blive moppet?
Tror det har noget med MS/ SM/ SMS og spanking at gøre.
De mennesker vil ALTID have MERE/ værre ting.

Jeg har selv mødt mennesker der elsker? den slags ting
OG DE BLIVER BARE VED OG VED.........
-----
Det værste er sikkert, at de ikke SELV ved - DET.-------
Og så må i andre egentlig gerne INDREGNE mig, men hvad Fan___
et eller andet sted skal man fyre sit pi_ af henne

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-12-11 20:03

Citat
Er du min "ven" (det troede jeg) eller min "fjende" (Det er helt OK)

En SYMPATI FUCKER findes alle steder = jeg er ikke en af dem = mere
Troede du var et rimeligt normalt menneske - men her giver jeg op/ OGSÅ
Du opretter en profil for bare at lave en NY = OPMÆRKSOMHED

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-12-11 20:06

Citat
God Jul nomore

FIS_ nu igen?

Jeg er ikke kommet mig over den sidste

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-12-11 20:06

Smutter igen, inden jeg anmelder mig selv for SPAM

Kommentar
Fra : Kella

Dato : 08-12-11 21:09

OK - Prøv så at se her nomore:

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-12-11 23:48

--------------------------------------------------------------------------------
Om vi kan lide ham eller ej. Han er en person med personligheds saltning. Han er faktisk klonet i et utal af versioner, som det fremgår af den navneliste som klaudi har lagt.
Han lider af kontaktbehov, som han forsøger at gennemtvinge her på kandu og i mange andre fora.
Det billed som jeg har af ham, ligner han nærmest en rynket hønse anus på 90.
Ikke noget kønt syn, og som man ikke bør vise til børn der skal tidligt i seng, da de så vil få marerit.

__________________________________________________

Siger severino, der selv ligner en julegris i ansigtet med et lille "fikst" hitler-overskæg

_______________________________________________________________________________

Lægger du tråd til sådanne "Mobbe-drenge" og "Mobbe-piger" ?

Kommentar
Fra : Kella

Dato : 08-12-11 21:11

personligheds saltning - Hvad betyder det ?

Manden kan jo ikke stave

Der skal sikker stå "Personligheds spaltning" tror du ikke ?

Kommentar
Fra : Kella

Dato : 08-12-11 21:16

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-12-11 00:32

--------------------------------------------------------------------------------
JornRudolph@YouMail.dk

Læs blot denne arikkel: http://drilleren.wordpress.com/2011/10/29/vrede/

Søg på google med "Jørn Rudolph tåstrup" og du har en del af hans sønder register

"Sjoverini" lægger rask en privar e-mail ud til offentligheden og andet "sjov" ...

sønder register - Hvad er det ?

Mon det ikke er synder register, tror du ?

Han fyren med Hitler-overskæget er da en rigtig lille sladrer-hank, ikke

Kommentar
Fra : Kella

Dato : 08-12-11 21:22

Jeg vil vove at påstå, at JØRN på det billed er mindst 50% smukkere end "Sjuveruno"

Og hvordan ser løve-far ud i virkeligheden ?

Det er der ingen der ved - Men JØRN har narrøven ikke spor imod at offentliggøre, vel ?

Taget fra det mest perverse svins "Drillerens" blog !

Martin Thorleif Skov hedder psykopaten i virkeligheden.

Han har ringet til JØRN og truet på mobiltelefonen 3-4 gange.

Hvad er det for "mennesker" ?

Lægger du tråd til sådan noget mobberi, nomore ?

Annuller dog lortet !

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-12-11 21:28

Når man nærlæser Kella's indlæg, så er der en rensdyr klokke der ringer!
En nyoprettet bruger med dækkenavn Kella, som står for Jørn Rudolph fra Nørrebro.

Kommentar
Fra : Kella

Dato : 08-12-11 21:32

Hej (Ikke Heil!) "svereion" - Flot overskæg du har ...

Kommentar
Fra : Kella

Dato : 08-12-11 21:35

Jeg synes i øvrigt at det er ret hjerne-dødt at du sådan offentliggør privat post fra mig til dig, nomore

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-12-11 21:37

Citat
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=159418

Hvorfor fanden offentliggør du privat mail fra mig ????

Er du hjernedød eller hvad ?

HVAD KAN DET DOG RAGE dig......? profilen er skkert slettet om et par timer = SÅ
Dette er et INDLÆG fra dig > til mig = intet med en MAIL at gøre
Men MÅLSØGENDE og vedvarende er du FANDME.

+

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-12-11 21:40

Citat
Hej ja undskyld jeg spørger men er det en mobbe tråd mod kællinger eller mod profilen JØRN

http://www.kandu.dk/spg159418.aspx

kan du ikke slette den / annulere den for jeg synes den er meget mobbe agtig

er det din hensigt?

at mobbe en person eller flere personer?

det er da en ulækker tråd

hilsen Kella

TYPISK en MS`er der ikke kan lide sig selv (dagen) efter.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-12-11 21:49

Men kom endelig IGEN, kan helt sikkert finde mere fra (på) dig/ andre...
Men tror desværre jeg har slette alle indlæg - på nær et par (NYE) stykker.
Og jeg kan JO IKKE komme ind på en gammel profil - da der
på et tidspunkt GIK ANMELDER I ALLE HERINDE........
OG DERFOR BLEV JEG NAKKET AF = ET PAR VISSE BRUGERE HERINDE

der fremfører sig som Gud og ALMÆGTIG/ og stadig ikke ER en skid bedre end andre.
NÅ: men det må være som DE kan forlange = af kan-du teamet.
Mig lytter de sgu ikke på = ligeglad.
Der er jo alligevel ikke gang i dette samfund - hernde,
der trods brok over dobbelt profiler og andet = stadig opretter flere af samme.
-

disken/ et par andre ___
SØG SELV.

Kommentar
Fra : Kella

Dato : 08-12-11 21:51

Jeg aner ikke hvad du fabler om nomore - du taler på en kryptisk måde, sorry.

Jeg kan godt lide mig selv - Også dagen efter.

Og jeg er hammer ligeglad hvad folk her på kandu.dk mener om mig.

(Det er jeg ikke i det virkelige liv, hvor jeg gerne vil være "venner" med så mange som muligt -
altså de, jeg sympatiserer med som menneske - uanset holdning.

Her på kandu.dk betyder det nul og en disse.

Godt at man har venner og bekendte og familie uden for Kandu.dk, ikke også ?

Ellers så det da slemt ud

MS hvad er det ?

Nåh, men skrødt op med at slette denne sindssvage tråd eller ej -

Den siger mere om mine "modstandere" end om mig !

Kommentar
Fra : Kella

Dato : 08-12-11 21:52

skrødt op = skrådt op

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-12-11 21:55

NÅ: nu får du ikke mere BROK fra mig af.
PAS PÅ DIG SELV = i samfundet/ ikke herinde.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-12-11 21:58

Citat
skrødt op = skrådt op

FU/ Fuck Offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
eller på DK <> PIS AF......

Kommentar
Fra : Kella

Dato : 08-12-11 22:04

Det skal nok passe at jeg bliver smidt ud -

Jo Jo - Men man skulle hellere smide webm og severion + et par andre ud på grund af uanstændig opførsel !

Sladder
+
offentliggørelse af e-mail + billede + svinsk tale

Tror de selv de er for kønne ?

Ja, nu ved jeg ikke hvordan de andre ser ud - men severino er sq ikke en model ud af en modejournal, vel ?

flæske-fjæs med et "der führer" overskæg

Ho Ho

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-12-11 22:10

Citat
Indlæg må ikke være tomt

z

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-12-11 22:25

Citat
Den siger mere om mine "modstandere" end om mig !

Det kan du have ret i, så interessant er du da heller ikke!

Undtagen når man slår dit navn op i RKI's register! -

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-12-11 22:29

Kella

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-12-11 22:29

Citat
flæske-fjæs med et "der führer" overskæg

Hellere det end at ligne et udhungred rødmosset biafra-neger!

Kommentar
Fra : Kella

Dato : 09-12-11 06:55

RKI's register!

Hvad er så det ?

nomore - Hvis du ikke annoleret dette "fucfing-åndsvage-spørgsmål, så giv da points til Pifo - den ENESTE person her i tråden, som IKKE er en sladder-kælling M/K !

Prøv da at se en omgang gylle der bliver leveret her i denne infame tråd
(Incl. fra mig selv)

Det er sq da" røv og nøgler"

Sådan en led tråd.

Forstår ikke en dyt af, hvorfor du ikke sletter braset !

Hvad er dit formål med sådan en idiotisk tråd ????

annuler den da -

eller giv points til Pifo

(Den mest respekterede af alle her i tråden)

Efter min mening !

Kommentar
Fra : Kella

Dato : 09-12-11 07:40

severino

Du er såmænd da meget pæn ... (tror jeg nok) Pænere end Adolf Hitler og Joseph Stalin- I hvert fald ...

Og normalt ville jeg da aldrig kommenterer folks udseende.

Det er udelukkende fordi du selv er så infam i din beskidte mund (og dine underlødige skriverier, hvor du ikke engang kan stave ordentligt)

du, webm, Klaudi, Granner01 - I er da de værste sladder "Kællinger" på to ben.

Og så tror I bare, det giver jer ret til at kritisere andre folks udseende og tøj.

Hvad fanden er meningen ?

Hvordan ser I selv ud ?

Hvardan ser jeres tøj ud ?

Ja, det rager mig en høstblomst - Men I holder jer ikke tilbage for sådanne personlige ting.

Underlødigt / Uforskammet og helt uacceptabelt.

Nåh, fred nu med jer, klaphatte !

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-12-11 08:51

Citat
Nåh, fred nu med jer, klaphatte !

Mon dog

Citat
Det skal nok passe at jeg bliver smidt ud -

Tjae, det kan vi jo kun håbe på... Men Rudolph kommer jo igen og og igen og igen, som en korkprop man sætter under vand.

Må jo absolut være masochist siden han ønsker at udsætte sig selv for denne hetz igen og og igen og igen

Må julefreden sænke sig over Jørn Flemming Helveg Rudolph fra Tåstrupgård alias Jørn med den røde klud + hundredevis af andre aliaser...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-12-11 12:12

Man forstår ikke, at han gider blive ved, han ved da godt, at vi genkender ham hver gang han dukker op.
Han er den store provokator, hvilket tydeligt fremgår af alle de links man kan få på google.
Angående Tåstrupgård, så er han flygtet derfra, da han er blevet meget upopulær. Se jeg har da også familie der bor i Tåstrupgård, og når man nævner hans navn, så beder de til fanden om, at trække sin udsendte medarbejder hjem.
Nu er det Nørrebro det skal gå ud over! - Hvad har beboerne på nørrebro nu gjort?

Kella hvis du ikke kan lide denne tråd, hvorfor bliver du så ved at blande dig? - Du må da have et IQ under nul!

Kommentar
Fra : Kella

Dato : 09-12-11 14:04

OK !

Så du har familie i Tåstrupgård?
Det lyder spændende.

Hvem?

Hvor bor de så ?

Efterhånden synes jeg denne tråd bliver mere og mere interessant -
Derfor blander jeg mig -

For det er jo usandheder noget af det severino "Munchausen" fortæller.

Jørn er ganske rigtigt fra Nørrebro, og Jørn er ikke upopulær i Taastrupgård, ved jeg.

Jeg kender nemlig Jørn, ret godt.

Han er "lidt" speciel, men bestemt ikke "upopulær" i sit boligområde eller der, hvor han færdes rent fysisk eller "flygtet fra nogen steder" -

Men fortæl da hvad du hentyder til, severino

Kommentar
Fra : Kella

Dato : 09-12-11 14:06

Min IQ er minus 53½

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-12-11 14:12

Citat
Min IQ er minus 53½

Fortæl os noget vi ikke ved...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-12-11 14:18

Citat
Fortæl os noget vi ikke ved...

Næh nej, det kan du jo ikke - blacklistet igen igen igen!

Utroligt han gider blive ved?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-11 18:38

Han er satme godt nok ihærdig ham JR klaphatten!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-12-11 18:38

Citat
Utroligt han gider blive ved?

Og jo, det gør han sandelig - denne gang dog under eget navn...

http://www.kandu.dk/spg159475.aspx

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-11 20:03

Kandu opdager ham snart og så er han blacklistet igen. Vi behøver ikke skrive til Kandu mere, de holder selv øje med ham.

Kommentar
Fra : Jørn-Igen

Dato : 09-12-11 20:24

Vi behøver ikke skrive til Kandu mere, de holder selv øje med ham. [Hahahahaha]

Sikker ?

Du plejer jo ellers at være flittig med at anmelde, granner01, ikke sandt ?

Og det lover du så at holde op med ?

Utroligt, og så har jeg endda "kendt" dig engang i fortiden, siger du selv ...

Ja - altså meget løst bekendtskab, skal lige understreges ...

Kommentar
Fra : Jørn-Igen

Dato : 09-12-11 20:27

Hvad er det for en omgang gylle severino kommer med ?

Lad os lige fo nogle fakta på bordet - Søde nuttegris ... !

Jeg er lutter øre !

Kommentar
Fra : Jørn-Igen

Dato : 09-12-11 20:30

Selv om Kandu.dk sletter mig, så har jeg da et par profiler i "reserve" - De er ikke i brug nu -
Men kan "indløses" senest om 7 dage ...

Så det er kandu.dk da mere end velkommen til at gøre ...

Og slet samtidig webm + severino for uanstændig opførsel og løgn

Kommentar
Fra : Jørn-Igen

Dato : 09-12-11 20:32

nomore er gået helt "død" - gad vist hvad formålet med hans tråd egentlig er ???

.... At promovere sig selv ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-11 20:49

Jørn

Jeg har skrevet til Kandu en gang, den gang der var så meget ballade. Ellers er jeg vel snart den eneste herinde som stadig taler pænt til dig.

Og jeg har aldrig kommenteret på dit udseende eller tøjvalg, jeg kunne aldrig drømme om at kommentere sådan noget.

Men jeg synes det er påfaldende som du kan lave ballade på Kandu, godt hjulpet af mange andre. Men husk lige på at vi i over 1 år troede at det var drengestreger med al den spam som kun kom i ferier og weekend. Vi havde aldrig forestillet os at det var en ældre herre som var årsag.

Og ved du hvad, jeg behøver ikke at skrive til Kandu.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-12-11 21:16

Den ros skal du havegranner!

Se da Jørn kom ind som Kella, bedyrede han, at han ville opføre sig normalt og uden problemer.
Man skulle så tro han var politiker, for de holder heller ikke hvad de har lovet.

Han er en "klog" og snedig rad, men ikke klog og snedig ok, for der findes værktøjer der vilkunne finde ham til enhver tid. Så han kan lige så godt erkende, at det er dumt det han gør, og slaget er dømt tabt.

Kommentar
Fra : Jørn-Igen

Dato : 09-12-11 21:16

Kommentar
Fra : Jørn-Igen

Dato : 09-12-11 21:26

Da jeg kom ind som Kella - blev jeg, naturligvis, igen "spottet" af Klaudi i 1. spørgsmål som jeg stillede.

Det reagerede jeh dog ikke på - Så sendte jeg privat mail til nomore, som jeg troede var seriøs og klog nok til ikke at offentliggøre.

Men det gjorde han - derfor gik jeg ind i denne afsindige mobbe-tråd, som åbenbart skal køres ud i det extreme.

severino du er simpenthen så ulækker og provokerende med dine udtalelser.

offentliggørelse af billede + privat e-mail og nedrige kommentarer.

husker dig også fra 24timer - hvor du dag 1 truede mig med forskellige ting -
det husker du nok, ikke også !

du er sq lige så pervers og truende som han "Drilleren".

det samme med webm -

Granner01 har hverken truet eller kommeteret tøj, nej -

men jeg husker en lang periode, hvor du gang på gang skrev - og fik ros af Krumme eller klumme, som er én og samme person.

Nåh, nu gider jeg ikke fortælle om det mere - for det er sagt før.

Hvorfor dælen bliver denne tråd dog ikke -

enten annulleret eller gjort færdig - ?

hvad er formålet med din tråd nomore ?

Jeg forstår den simpelthen ikke.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-12-11 21:48

Citat
Hvorfor dælen bliver denne tråd dog ikke -
enten annulleret eller gjort færdig - ?

Du føler dig højt hævet over os andre, og VIL bestemme hvornår andre SKAL lukke deres indlæg.
Men sådan spiller klaveret nu ikke!

Du burde være mere klog, og ignorere denne tråd; men det kan man vel ikke forlange med dit IQ på minus 53½

Men vi ses nok en af dagene! - Jeg har lagt dig ind på in GPS, og dit telefon nummer er i telefonen.
Jeg har en lille happyning som jeg vil lave i dit kvarter, og du vil ikke være i tvivl om, at jeg har været på besøg!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-11 22:00

Så Severino, er du ved at blive bare lidt irriteret

Jeg forstår det.

Kommentar
Fra : Jørn-Igen

Dato : 09-12-11 22:00

OK ...

Kommentar
Fra : Jørn-Igen

Dato : 09-12-11 22:11

hvad er in GPS ?

det undrer mig ikke, at du kan finde på hvad som helst -

du ligner også sådan en kedelig type, sevorino, og dine tidligere trusler er kedelige

et ægte møgsvin ...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-12-11 00:03

Denne tråd kan vist komme til at køre det næste lange stykke tid, har åbenbart ikke i sinde at stoppe sine udskejelser lige med det samme på trods af hans mange løfter...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-12-11 12:30

Sikke fredeligt der er blevet igen. Jørn er ikke på lige nu, hans IP nummer er blokeret. Så næste gang han går på biblioteket, så kommer han frygtelig tilbage.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-12-11 13:27

Citat
Så næste gang han går på biblioteket, så kommer han frygtelig tilbage.

Uha uha, det er da godt nok noget af en spøgelseshistorie du der får manet frem i denne fredelige juletid

Lad os håbe på julefreden har sænket sig over Kandu så alle kan nyde det i ro og fred.

Glædelig forjul granner01 (du er åbenbart i besiddelse af end el insider-viden

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-12-11 13:28

Du fordeler selv bogstaverne efter behov: "en del insider-viden"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-12-11 14:29

Den blog der henvises til i dit indlæg, der har Jørn selv lavet et indlæg (I dillerens blog) Og der skrev han at kandu havde blokeret for hans IP nummer og at han gik på biblioteket og lavede nye profiler.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-12-11 14:44

Så har han vel også selv svaret på sine egne indlæg.
Jeg husker i starten, hvor han slog nogle kraftige folder her på KANDU, der svarede han også på sine egne indlæg, fra en af de utallige andre profiler han havde, allerede den gang, og gav sig selv point.

I biblen står der, at herren skabte mennesket men der skulle være tilføjet på godt og ondt

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-12-11 14:49
Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-12-11 14:54

Man kan da kun håbe på, at han ikke er en lige så stor pestilens for sine omgivelser i nærområdet, for så vil jeg da sige tak for kaffe...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-12-11 20:13

Giv points til Pifo !

Den eneste som ikke er en "Sladder-kælling" i det spørgsmål "kællinger///JØRN" -
Er åndsvag tråd, efter min mening !

Ja, jeg mener ikke dig, nomore -

Men ALLE de øvrige deltagere (mig selv incl.)

Undtagen Pifo !

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-12-11 20:24

p_is_ SÅ VAR JEG SGU PÅ BANEN igen
Skide indlæg og en forkert KNAP/ osv
MEN: hvor er TEAM ?????????? cand-o henne når de gælder opdateringer og andet LORT
DE ER h_ær_ NÅR DET PASSER ANDRE AT passe på lille kan?du
(kan lige komme på BERPOX/ og kandu.dk) men skal DE så ikke lige respektere
deres EGNE og IKKE/ andres - Ikke mine love =
OG HOLDE SIG FOR GOD TIL AT PISSE ind I PRIVAT- BESKEDER
sikkert gennem en eller flere brugere= der føler AT FORFØLGELSE
er bedre end helbrede

HVOR ER I HENNE??????????????????????????????????????
NÅ:
Ja det kan man JO SE

Nu JAGER I EN SKIDE JØRN___
VILLE gern have gået til blindskrift, MEN

FUCK _ DA opdateringer kan intet se = sikkert heller ikke meningen

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 11-12-11 20:25

JUL = nu igen

Og

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-12-11 20:59

Jeg kan da se at du hygger dig nomore. Så god jul til dig.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 11-12-11 22:42

glæjeli jul og go nythår