/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvorfor ikke
Fra : Manse9933
Vist : 327 gange
200 point
Dato : 24-05-03 22:03

Hvad er 2+2=

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 210 point
Dato : 24-05-03 22:08

4 altså nu

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-03 22:10

Tak for svaret mango.

Tusinde tak for svaret mango

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-03 22:12

Jeg kunne ikke finde min lomme regner.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 22:17

aiii manse..nu starter du ikke også vel??

Men velbekomme..skulle der være en anden gang, så sig endelig til

Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-05-03 22:19

øh...jeg har ikke været her siden i formiddag..kan man da ikke forlade jer en halv dag uden I laver ballade...hva dælen foregår der?????

??? Christina

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 22:22

nej..jeg tænkte sgu det samme, jeg har faktisk ikke været her idag, før her til aften..og det helt store drama er igang...nu vil jeg osse være med.....skideskægt!!

Sus

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-03 22:27

Jeg skal nok være sød når du ikke er her Christina håber jeg

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 24-05-03 22:29

Altså! NU står verdenen da ikke længere!!!!

Manse9933 - NU er du vel ikke blevet smittet af "dagens drama"?
Du spørger om, hvad 2 + 2 er! I din profil skriver du, at du er en "Nysgerrig Pædagog med temprament."
Det er da muligt, at du er det - men som gammel jyde - der er flyttet til vores eneste tilbageblevne Sydhavsø ( dvs. Fyn, hvis nogen er i tvivl ) så har jeg altid lært, at 2 + 2 er 3 når jeg køber - og 5 når jeg sælger!

Spøg til side! Regner med, at det er et ironisk indlæg som modvægt til "dramaet" - og il egentlig bare sig Tak for et godt befriende smil i den anledning. Til gengæld kunne du så lære lidt Jydsk regnemetode samtidig.

Hold jer muntre

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-03 22:35

Smitty det er det jeg siger jeg kan ikke finde min lomme regner og så stolede
jeg på mango,fy mango og villede en stakkels mand som mig,fy siger jeg bare

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 22:47

Ja ja..nu lagde jeg mig bare i midten ikke?? Du nævnte ikke noget om at du skulle sælge eller købe vel?? Så havde du naturligvis fået et andet svar...husk: Jeg er jo osse jyde ikk?

Mem..undskylder da...håber ikke jeg er skyld i at du har mistet en masse penge?? Så vil jeg da skamme mig i dagevis
Skamfulde hilsner
Sus

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-03 22:56

Nej jeg har stadig 50 øre at gøre godt med,så jeg tilgiver dig,det er nok bedst at jeg får anskaffet mig en jysk lommeregner,en sådan kan man åbenbart
blive rig af at eje og så få lært jysk selvfølig.

Hygge Manse9933

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 23:00

Du kan købe en i Tiger..de er fuldstændig uberegnlige

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 23:01

Du kan købe en i Tiger..de er fuldstændig uberegnlige

Sus

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-03 23:08

Nej tak jeg har kun et par rene underbukser tilbage og dem skal jeg gemme til
jule aften.

Sov godt Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-03 23:09

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 23:12

Jeg har vist nogle aflagte jeg kan sende

Sus

Og sov selv godt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-03 23:23

juuubiii nu kan jeg sove godt,med den tanke, at der er et par ekstra bremse
plader der ude et sted,som mangler en ejer.Det er uretfærdigt at der er så
nogen der har så meget,at de kan give væk af det.

Manse9933Slut prut finale.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 23:26

Manse..det er da ikke uretfærdigt Sådan er det bare!!!
Hvis der er andet du mangler, så sig til...kunne jo være jeg havde andet i overskud
Går du iseng nu??
Sus

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-03 23:28

Ja og ser en DVD

Manse9933

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 23:45

Vil nu lige tjekke om du nu osse gør det?? Hvilken èn ?? *GG*
Sus