/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC Hero problem
Fra : bruuno117
Vist : 491 gange
500 point
Dato : 04-12-11 15:26

For et par dage siden, kom min lillebror og klagdee over at han ikke kunne komme på android market med sin HTC Hero mere, jeg kiggede lidt på det og hard resatte den, hvor efter market fungerede igen, så langt så godt.

Et par dage senere ringer han så og siger at nu opfører telefonen sig mærkeligt, touch screenen fungerer ikke rigtig, den hopper og danser, og reagere ikke rigtigt når man trykker på den.

Nu sidder jeg så med den og prøver at få den til at fungere igen, med lidet held :| Skærmen reagere mærkeligt på berøring, når man trykker på den et sted aktivere man et andet sted, man kan være heldig at den fungere spradisk, men det varer aldrig længe. Når man skrive på den er det som om den har sit eget liv, hvor den gør som den vil?

Jeg har prøvet at opdatered til den seneste rom fra HTC, og det lykkedes da også efter et par timers frustration med masse problemer, men det har desværre ikke rigtig hjulpet på problemet.

Er der nogen der har et bud på hvad problemet kan være? Er det fordi jeg lavede hard reset eller er det touchscreenen der bare tilfældigvis bryder sammen et par dage senere?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-12-11 16:23

synes det lyder som en defekt skærm/tlf.
er der ingen garanti på 'dyret' ?

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 04-12-11 19:32

Nej den er desværre over 2 år gammel.