/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
wmg - points
Fra : lillemig
Vist : 526 gange
200 point
Dato : 24-05-03 21:55

Det er d flot hvad du skriver, måske hae jeg et probem???
Det menr du jo?

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 24-05-03 22:06

Hvem skriver hvad?! Hvem mener at du har et problem?! Og hvad er det?! Jeg forstår ikke spørgsmålet
Kærlig hilsen
Gisèle

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 210 point
Dato : 24-05-03 22:07

Tror det eneste problem du har lige nu er at du har glemt din staveplade..eller også er du ved at blive træt i øjnene af at skrive på Kandu
Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-05-03 22:20

jeg fatter stadig intet... hvad er lillemig så sur over????

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 24-05-03 22:33

Hvis du er lidt konstruktiv, så skriv hvad problemet er. Ellers er der ikke noget formål, ved at stille et spørgsmål. Eller skal vi lege gætteleg?!

Godkendelse af svar
Fra : lillemig

Dato : 24-05-03 22:40

Tak for svaret mango.
Sus - du ha..r sku' ret, jeg ka ik' finde den ski' staveplaeee' elller min kugle ramme, men sus - gøert no'ert

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 24-05-03 22:49

Godt så!! Så fik vi det på plads

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 22:49

Smider lige min staveplade over til Lillemig vuuuiiiiiiiiit...værsgo!!

Så, nu du har den kan du lige stave dig igennem en forklaring på alt dette halløj
Sus

Kommentar
Fra : wmg

Dato : 24-05-03 22:56

Jeg kan stadig ikke forstå dig........ eller i hvert fald hvilket problem du har og hvorfor du skal lave det her stunt....
Men du har åbenbart brug for opmærksomheden... så jeg håber du får styrket dit selvværd en smule ved at der stadig bliver svaret på dine spørgsmål....
Kan du ikke bare glemme det her site og få dig et liv. Så kan vi andre da hygge os.... Der er også visse ting her i livet at jeg ikke finder morsomt, men så holder jeg mig da fra disse aktiviteter.....
Jeg synes desuden det er ret sjovt at folk bliver ved med at svare... især på noget der er stilet til mig.... Der må virkelig være nogen deruden der er desperate efter at få point...
Selvom jeg ikke helt forstår dette... da super point kun kan bruges til at vinde månedens præmie.... og der skal man vist helt i top for at vinde...

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 25-05-03 22:41

???? Du er da en underlig snegl .. Forstår ikke hvad du har gang i... Så vidt jeg ved var det dig der satte gang i alt det her. Hvad er pointen med alt dette?! At styrke dit EGO?!

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 25-05-03 22:52

Hvis dette er rettet mod en bestemt person, må du jo nævene det. Ellers bliver sådan nogle som mig snot forvirret... Desuden er dette indlæg lagt ind på spiritisme - hvorfor?!

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 25-05-03 22:52

Hvis dette er rettet mod en bestemt person, må du jo nævene det. Ellers bliver sådan nogle som mig snot forvirret... Desuden er dette indlæg lagt ind på spiritisme - hvorfor?!