/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
findes der ?
Fra : Jan4100
Vist : 1083 gange
100 point
Dato : 04-12-11 14:51

Findes der et program hvor man kan "fange" modtageren på en pc eller en app, lidt henad Digsby som ikke altid siger at jeg er online selvom jeg er det.derfor på udkig efter et andet.

pt. bruger jeg Digby på hjemmesiden hvor folk ,vist de vil have fat i mig med det samme kan chatte "direkte" det ville også være fint vist det kunne bruges til android som således giver mig besked med det samme så jeg ikke behøver at være på med min pc

Kommentar
Fra : grow

Dato : 04-12-11 18:36

Skype med "usynlig"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-12-11 19:17

Ja mit bud er også skype - og holdes den computer helt åben kan du bare gå forbi eller som grow siger sæt den til at sende sms til dig.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 04-12-11 20:14

Kan de også chatte direkte fra et link på hjemmesiden til mig eller androiden ?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 04-12-11 21:45

På skype kan man chatte /snakke / sende filer på een gang.
Har man sin computer åben kan der skrives direkte i chatroom.

http://www.skype.com/intl/da/home/

Godkendelse af svar
Fra : Jan4100

Dato : 06-12-11 23:34

Tak for svaret Eyvind.