/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
systembeskyttelse
Fra : kivi
Vist : 827 gange
100 point
Dato : 02-12-11 16:15

hvorfor kan jeg ikke slå systembeskyttelse og jeg kan heller ikke bruge gendannelse hvad gør at det bliver slået fra

Kommentar
Fra : xou

Dato : 02-12-11 16:25

hej kiwi !
prøv at gå ind i kontrol -system-avenceret systempindstilliger og under fanen systemgendannelseanel

om du kan gøre noget der

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 110 point
Dato : 02-12-11 16:27

men ellers bliver det slået fra hvis du ikke har nok plads på disken så vit jeg huser er det 10 % ledig for at det kan køre

Kommentar
Fra : xou

Dato : 02-12-11 16:28

Hvis du vil lagre gendannelsespunkter, kræves der mindst 300 MG (megabyte) ledig plads på alle diske, der er 500 MB eller større.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 02-12-11 16:29

men hvad er der galt siden du vil bruge systemgendannelse

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-12-11 16:50

Det kan godt være en virus.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-12-11 17:04

Det kan meget nemt være virus som LuffeA siger. Hvis der er kommet en virús ind i system så skal du have renset i fejlsikret tilstand. Kan du genstarte og komme i fejlsikret tilstand.

Hvad har du af antivirus program?

Du kan også hente et program der hedder Malwarebytes som jeg selv med fordel har brugt til rensning af en pc med samme problem.

kan hentes her. http://www.malwarebytes.org/
Det kan aldrig skade.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-12-11 21:05

Styresystem?
Citat
ikke slå systembeskyttelse og jeg kan heller ikke bruge gendannelse

Er de sat til/ fra - under
http://www.gratisimage.dk/image-2241_4ED92F78.jpg

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-12-11 21:11

Og systemet ligger på C: ?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 03-12-11 08:22

jeg bruger microsoft antivirus jeg opdagede det da jeg skulle afinstallere et program med revo uinstaller så gik jeg ind for at slå det til men det kunne jeg ikke jeg har kørt super antispyware og anti virus men kan stadig ikke slå det til

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 04-12-11 18:43

tak alle sammen det var en simpel fejl 40

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 05-12-11 07:48

Tak for svaret xou.