/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Køb af Braun shaver
Fra : bite
Vist : 722 gange
100 point
Dato : 01-12-11 16:59

Er ved at skrive ønske seddel, og skal bl.a have en ny Braun shaver. Valger står mellem Braun 530b-4 eller Braun 730s-4

Der er et par hundrede kroner i forskel, men kan ikke finde ud af, hvilken det skal være. Er der nogen som kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-12-11 17:09

Citat
eller Braun 730s-4

Næææ egentlig ikke men kan fortælle at jeg købte ovennævnte til min svigersøn og han er super glad for den

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 110 point
Dato : 01-12-11 17:10
Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-12-11 01:06

eller se på bedste shaver til prisen
pn.dk/digitalt/article1226223.ece

der står en del under bedste shaver til prisen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-12-11 01:08

hovsa, linket virker forkert, men prøv at se teksten, der står den bl.a. også

Kommentar
Fra : bite

Dato : 04-12-11 18:40

Men er der ingen her på siden, som selv evt har prøvet en af maskinerne ?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-12-11 11:19

Elektrisk shaver.....!!! Uha da. Min hud bliver total rød og irriteret af at bruge shaver - og man bliver heller ikke barberet ordentligt. Næh, løsningen på en tæt og skånsom barbering, findes kort og godt med en march 3 håndskraber og dertil en god barbergel......og som prikken over det berømte i, kan man evt. bruge lidt duftevand - altså når skraberiet er overstået........Det tager kegler.
I tilfælde af, du bruger duftevand og deodorant, skal du lige være opmærksom på flg. Hold dig langt væk fra offentlige institutioner og deslige, fordi, ifølge Thorning regeringens sundhedsapostle er du nu en tikkende allergi-bombe...... Altså, måske skal holde dig indendøre indtil du er dampet af.

Vedr. rundbarbering..... Det er ikke nødvendigt at købe udstyr til en rundbarbering - det klarer den røde regering for dig........og dét koster.

Yes...det var bare det jeg ville.....Hej !

HH.
Rundbarberet

Godkendelse af svar
Fra : bite

Dato : 17-12-11 09:28

Tak for svaret svendgiversen, tror det er på tide at få lukket denne tråd

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-12-11 09:34

Selv tak,
Svend

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-12-11 16:20

rundbarbering? er det man før i tiden kaldte grydeklip?

hæhæhæ