/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
kopi tegninger?
Fra : dayworker24
Vist : 3473 gange
200 point
Dato : 30-11-11 10:22

Hej jeg leder efter en hjemmeside, hvor man kan udskrive kopier, hvor man så skal farvelægge indenfor stregerne.
Det er en bestemt side, hvor der er en masse kategorier, med bl.a. manga, star wars, lego og mange flere. Og så er der også undergrupper indenfor hver gruppe. Håber virkelig at i kan hjælpe mig med at finde den igen, da jeg synes at den er guld værd.

Mvh Kenneth

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-11-11 10:38

Det kunne være denne
http://www.coloring-book.info/

Lidt at vælge imellem
http://kortlink.dk/a5fk

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-11-11 13:25

Der er også denne her. http://www.thecolor.com/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-11-11 19:15

Lav dem selv... meget bedre og hurtigere end søge på billeder

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 30-11-11 19:21

Det var ikke nogen af dem desværre. Har desværre ikke de kreative kundskaber, så det er desværre ikke en mulighed.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-11-11 19:28

Det forstår jeg ikke, det er da netop det man kan på de sider der er blevet linket til. Begge de sider der er linket til er der print knapper så det er lige til og printe billederne ud og farvelægge dem. På den side jeg linker til kan man også farvelægge dem på siden og så printe dem ud.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-11-11 19:33

Hvis ikke dette er det du søger, hva' fa'en er det så?
Klik på Printer ikonet og du får en tegning du kan male!
http://www.coloring-book.info/coloring/coloring.php?id=11393

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-11-11 21:51

Citat
Det var ikke nogen af dem desværre.

Har desværre ikke de kreative kundskaber, så det er desværre ikke en mulighed.

Der findes programmer der laver det hele for dig
Prøv ? paint by numbers?

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=paint+by+numbers&gbv=2&oq=paint+by+numbers&aq=f&aqi=g10&aql=&gs_sm=e&gs_upl=2094l2094l0l4500l1l1l0l0l0l0l94l94l1l1l0&biw=1016&bih=567&cad=cbv&sei=9pbWTqGZN4yf-wan-_nDCA
kan ikke lige huske om det bliver pænt = prøv selv.
Mener også Google har noget i samme stil

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-11 10:39

Nå er du i gang med at male?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-01-12 23:02

at sige

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-01-12 13:04

Når du nu alligevel er logget på skal da endelig ikke sige TAK

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 16:26

Typisk
Lytter ikke på det her spørgsmål mere.