/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Halløj i Himmelsengen 1965
Fra : vedikkealt
Vist : 1218 gange
300 point
Dato : 29-11-11 22:02

Er denne film udkommet på DVD ?

Eller nogen her der har en, som kunne overspilles på DVD ?

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-11-11 22:09

Jo den findes på DVD. - Du kan læse om den på www.danskefilm.dk og kan sikkert finde den på www.qxl.dk

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-11-11 22:11
Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 29-11-11 22:19

# severino

Efter hvad jeg kan søge mig frem til, så findes den umiddelbart ikke sådan lige tilgængelig på DVD.

Dem jeg kan se, er alene på VHS.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-11-11 22:32

Den ene af dem der er i auktionen er rigtignok en VHS, men den anden ser ud til at være en DVD.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-11-11 22:33
Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 29-11-11 22:44

QXL.dk > Kategorier > Film & Serier > Film - VHS > Danske film > Titel F-H >

Ifølge teksten herover, er den under VHS kategorien.

Men hvad koster det egentligt , at få kopieret fra VHS til DVD ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-11-11 22:51

Hvis ikke filmen er kopibeskyttet, så kan det gøres for prisen af en skive og porto!

Jeg har været inde og forspurgt om det er DVD eller VHS,og venter nu på svar fra sælger!

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 29-11-11 22:58

Alletiders severino

Stillede du så også spørgsmålet OM den var kopibeskyttet ?

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 300 point
Dato : 30-11-11 16:04

Filmen er på VHS. På grund af at den er fra 1965, menes det ikke at den er kopibeskyttet. Det var først noget der blev lagt på filmene langt senere.
Kopibeskyttelse kan omgås ved brug af TBC men et sådant apparatur koster min søsters sommerløn inc hendes cykel med ferieoppakning.
Har du en DVD recorder så kan du nemt overspille den.

Jeg har selv gjort det med en del af de mange VHS bånd som jeg har, både de købte og ikke mndst dem som jeg selv har optaget af familie festligheder m.m.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-11-11 19:20

warez-dk
de plejer at kunne skaffe det mest utrolige.

Citat
Hvis ikke filmen er kopibeskyttet, så kan det gøres for prisen af en skive og porto!

Det kommer vel an på hvem der gør det???

Hvis du gør det = BILLIGT...

Citat
Eller nogen her der har en, som kunne overspilles på DVD ?

Har man ikke soft/ hard - waren til det, så koster det altså.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-11-11 19:22

UPS:

Troede eller´s at jeg var BLAKKET af spørger = så pisser lige af igen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-11-11 22:03

Ja ja nomore, de venner man har på KANDU og som opføre sig som man bør gøre, kan man sagtens gøre en tjeneste. Så her har du noget at lære!

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 06-12-11 23:36

Tak for svaret severino.

Godt at vi alle har evner ud i noget forskelligt ...

Så nu håber jeg bare på et godt resultat ...

Bedste hilsner fra vedikkealt