/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Yousee + dvb-c boks?
Fra : o.v.n.
Vist : 599 gange
300 point
Dato : 29-11-11 16:36

Min søster har valgt Yousee kabel TV for at beholde adgangen til TV2, hendes Panasonic fjernsyn viste sig at være for gammel så der skulle en boks imellem, den lovede jeg at få fat på og det blev den her:
http://www.clintdigital.com/da/produkter/details/99/47/media/clint-dc1---media-series
men så er jeg kommet i tvivl om den dur, jeg kunne selvfølgelig spørge supporten hos Yousee men måske en af jeg har svaret, grunden til at jeg kom i tvivl er følgende
Citat
Giver mulighed for fri adgang til alle gratis digitale TV kanaler
jeg er godt klar over at selve boksen ikke kan bruges til betalings TV, men sørger Yousee ikke for at signalet fra de kanaler som er i den valgte pakke kan modtages af boksen og sendes videre til fjernsynet?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-11-11 16:38

Hvis der står det er en DVB-C så kan man se Yousee kanalerne

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-11-11 16:39

Det står der jo, så den virker med Yousee

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-11-11 16:40

Det gælder også TV2 efter nytår og andre betalings kanaler i pakken?
Det er selvfølgelig en DVB-C boks

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-11-11 16:41

TV2 sørger Yousee for

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 29-11-11 16:43

Til januar 2012 går TV 2 over til at være betalingskanal, hvilket betyder, at man skal til at betale for at se kanalen. Men har du kabel-tv fra os, behøver du ikke at gøre noget.

Du kan stadig se TV 2 i alle vores tv-pakker
Du kan ikke længere modtage TV 2 gratis vha. hus- eller stueantenne
Priserne på vores tv-pakker stiger pga. betalingen til TV 2.
http://yousee.dk/Tv/Tv-pakker_og_kanaler/TV_2_som_betalingskanal.aspx

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-11-11 16:48

Du skal indstille netværkindstillingerne på boksen til 100

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-11-11 16:56

Citat
Du skal indstille netværkindstillingerne på boksen til 100

Det var da nyt, jeg har altid skulle bruge 300 eller 301!
Det må jeg lige ha kigget på

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv-pakker/Godt_i_gang/Find_dit_netvaerks-id.aspx

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-11-11 16:56

Tak for svaret Klaudi. Sådan regnede jeg også med at det hænger sammen, det var linjen i citat feltet som forvirrede mig lidt, jeg selv har parabol TV og har haft i mange år så jeg behøver ikke gøre noget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-11-11 16:58

Boksen skulle selv finde Yousee det står der i brugs forvirringen, den skal sættes til i weekenden mon ikke det kan give en gratis middag hos lillesøster?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-11-11 17:02

Ja det er da godt nok groft, nu har man lige brugt en hel aften på at stille de ski'e kanaler, nu kan man så starte forfra

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-11-11 17:26

den skal sættes til i weekenden mon ikke det kan give en gratis middag hos lillesøster? ...Skriver du...det er jeg slet ikke i tvivl om det gør.