/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
IT
Fra : alan57
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 29-11-11 10:41

Hej jeg har indimellem et problem med min pc, nogen gange sker det at når jeg vil Bla: ind på gmail for at se efter mails kan jeg ikke komme ind og istedet kommer der besked om at jeg ikke kan komme ind den spørger så om ikke jeg vil køre ofline.
Det sker også nogen gange med andre sider, det hjælper nogen gange at genstarte min pc, hvad kan der være i vejen?
alan57

Kommentar
Fra : kj

Dato : 29-11-11 10:53

Hvilket styresystem og hvilken WEB browser

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 29-11-11 12:08

jeg har win 7 og jeg bruger internet explorer og
google
alan57

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-11-11 12:31
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-11-11 12:58

Når du har problemet, kan du så vælge en anden side og åbne den uden problemer? Har du andre computere der kan komme på nettet og så godt kan surfe når du har problemer?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-11-11 23:49

Du har vel ikke tilfældigvis en sagembox fra tdc? (TDC Box eller TDC Homebox)