/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lær mig at spille violin :)?
Fra : Hemmelig85
Vist : 728 gange
20 point
Dato : 28-11-11 11:06

Jeg skal til bryllup om 8-9 måneder!

Jeg vil meget gerne overraske og spille for parret på violin! Jeg har ingen erfaring overhovedet, men har masser af energi og lyst til at lære!

Er der nogen i silkeborg, Ikast, Herning eller omegn som har tid, lyst og mulighed for at undervise mig? imod betaling naturligvis ?

Kender du en eller kan du selv så skriv meget gerne, så kan vi udveksle informationer og jeg kan fortælle lidt om hvem jeg er ?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-11-11 14:31
Kommentar
Fra : Hemmelig85

Dato : 28-11-11 15:23

Jeg har set nogle af de videoer Nordsted1 :)

Tror absolut det ville være bedst hvis nogen vil tage udfordringen - jeg er somregel meget lærenem og arbejdsivrig :) Men at starte på youtube er bedre end ingenting jo ;)

Kommentar
Fra : vith

Dato : 28-11-11 17:02

Prøv at kigge på dette kursus:

http://oleviolin.com/violin/

Kommentar
Fra : Hemmelig85

Dato : 29-11-11 08:32

vith det er dog også et online kursus! Jeg vil suge al den lærdom jeg kan få online :) Og hvis der ikke er nogen der vil/kan hjælpe mig med at lære det, så vil den sige du viser der nok være en god start :)

Kommentar
Fra : vith

Dato : 29-11-11 11:26

Ja, det er rigtigt, at det er et onlinekursus, men jeg kender ikke lige nogen, der kan undervise.

Jeg har selv en violin liggende, som jeg har planer om at lære at spille på, men jeg er ikke kommet længere end til at finde omtalte kursus. Og dog - jeg har prøvet lidt, men det lyder ganske forfærdeligt

Kommentar
Fra : Hemmelig85

Dato : 29-11-11 11:32

Jeg regner med at jeg købet en brugt i morgen og så komme igang! Jeg har kun 8 måneder til at lære at få det til at lyde uforfærdeligt ;)

Men jeg regner med at ligge 2 timer i det dagligt, bor alligevel alene så der er tid nok i hverdagene :)

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 25-12-11 15:15

Du har valgt det nok vanskeligste instrument at spille på, det vil nok lykkes bedre med en blokfløjte
foreksempel.