/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Dom: 11.p:Trin til dato
Fra : ajohansen
Vist : 716 gange
100 point
Dato : 28-11-11 11:04

Hej
Er der nogen der ved hvordan man omskriver Dom: 11.p:Trin årstal til en alm. dato? altså søndag ddmm ?
Mvh Anne

Kommentar
Fra : bronno

Dato : 28-11-11 11:08

Der findes kalenderen til det formål. Det er nemmest. Eks. har Heini Madsen udgivet "Kalender for slægtsforskere".

Hvilket årstal der du du ønsker datoen for?

Hilsen Brønno

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 28-11-11 11:15

Det er ikke nogen bestemt dato jeg søger bare en dato til at tydeligøre spørgsmålet.

Findes der ikke noget på nettet?

Kommentar
Fra : bronno

Dato : 28-11-11 11:16

Den 11. søndag efter trinitatis ligger fra begyndelsen af august til begyndelsen af september måned.

Det var da noget sludder jeg fik skrevet i sidste linie før

Jeg mente: Hvilket årstal er det du ønsker at få dagen præciseret for?

Kommentar
Fra : bronno

Dato : 28-11-11 11:18

Jo. Der findes eks. Bauers kalender: http://www.morchslaegt.dk/bauers/bauer.htm hvor du kan slå det op.

Hilsen Brønno

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 28-11-11 12:01

Det var ikke noget bestemt årstal jeg mente. men 1000 tak for linket, jeg synes bare at 200.00 kr for den anden kalender var lige i overkanten til mit brug

Accepteret svar
Fra : f.larsen

Modtaget 100 point
Dato : 28-11-11 15:42

Hej

Jeg har sendt et privat indlæg til dig.

Mvh
f.larsen

Godkendelse af svar
Fra : ajohansen

Dato : 09-01-12 12:19

Tak for svaret f.larsen.

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 09-01-12 17:55

Selv tak