/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iPhone 4s vil ikke finde netværk hjemme.
Fra : smutter50
Vist : 806 gange
200 point
Dato : 23-11-11 18:50

en iPhone 4s kan ikke finde trådløst netværk hjemme.
Andre iPhone's og bærbare finder fint netværket lige så snart de træder ind i huset.
Denne iPhone 4 kan godt finde og koble på andre netværk andre steder, men ikke herhjemme.
Har restartet router uden held.
Og har tændt og slukket iPhone'en flere gange.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 23-11-11 19:54

Hvis dit hjemmenetværk ikke er sat til at browse netværksnavnet, kan du ikke se om din 4s finder det. Her kræver det at du er inde i opsætning af router/tilkobling med manuel netværksfindning.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 23-11-11 19:55

Glem mit indlæg - opdagede lige at jeg ikke havde læst oplægget ordentligt

Kommentar
Fra : smuller54