/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Jakke fra www.celebswear.co.uk
Fra : Skov1441
Vist : 598 gange
200 point
Dato : 21-11-11 22:37

HJÆLP HJÆLP

tænker på at bestille en jakke fra www.celebswear.co.uk, men kan ikke finde ud af om det er et firma i UK eller USA da der også er en side der hedder www.celebswear.com med de samme varer på.
Ved der er told, moms, o.s.v. hvis det bliver sendt fra staterne, men når www.celebswear.co.uk trækker pengene i pund kan man så regne med det bliver sendt fra UK.....

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 21-11-11 22:41

Det vil da være ulogisk at trække pengene i pund, hvis det skulle have været i dollers.

Mange firmaer har underafd. rundt om i verdenen, mon ikke det også er tilfældet her.

Kommentar
Fra : altmuligmand01

Dato : 21-11-11 23:05

Måske bliver varerene sendt fra UK, måske fra USA. Undskyld! ville det ikke være en ide at sende dem en E-mail, og spørge?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-11-11 23:27

Se lige hvad der står på LINIEN
Citat
celebswear.co.uk

enten får du en sag på halsen i LILLE = Danmark /Told og Post
De har vel - selv problemer med EU reglerne///? Canada vs UK
DU SKAL HAVE ET BEVIS PÅ. AT DET KOMMER FRA/ betalt i ET EU _ LAND
Ellers køber du det andre og BILLIGERE steder - hvis og så fremt
-----
bortset fra det, så kan det købes for 1/5 af prisen - andre steder på nettet?
SØG SELV..

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-11-11 23:28

Ellers tager det ½ sekund at finde en TOLDBEREGNER på Google

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-11-11 23:29

BTW = dine LINKS virker IKKE.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-11-11 08:06

Mange amerikanske firmaer har oprettet adresser i Europa, ikke mindst grundet at det er lettere at fakturere momsen.
Jeg har et par gange downloaded software fra en USA-side, den endelige faktura kommer så fra en adresse i EU hvor der er pålagt gældende lands moms.

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 22-11-11 12:26

og mange er også på Engelske sider selvom varerne kommer fra USA , så det må du og din pengepung finde ud af først. Men hvis du er i tvivl så send dem en mail eller ringe og hør dem af :)
er det ikke det lettelse, så du ikke får ubehagelige overraskelser her op til jul :)

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 22-11-11 12:44

Spørgsmålet er jo om hvad dette indebærer :
Not only we operate effectively through our website but we also have affiliate retail stores in London, Paris, Chicago and Sydney.

Bliver det så sendt fra ???

Det er vist en god ide at kontakte dem og finde ud af hvor de sender fra :)
Mit gæt er USA :(

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-11-11 14:52

Og varen kan leveres fra Hongkong, det har jeg oplevet.