/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word 2010 - tabel og punktopstilling
Fra : jansler
Vist : 1102 gange
200 point
Dato : 20-11-11 21:36

Hej

En der kan hjælpe mig med punktopstilling i flere niveauer i en tabel?

Hvilke genvejstast skal jeg bruge, når jeg står i en celle og har defineret punktopstillinger i flere niveauer og ønsker at første punkt er 1. næste punkt skal være fx 1.1 og næste 1.1.1.

Jeg har prøvet alt, men intet virker En der kan hjælpe?

På forhånd tak

De bedste hilsner
Janlser

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 200 point
Dato : 20-11-11 23:30

Her er beskrivelsen, godt nok i 2007 udgaven, men jeg tror ikke der er den store forskel.

ja nemt er det ikke lige. Men du skal vælge punktopstilling i flere niveauer.
(under startside afsnit)
Når du starter vil den viser 1.

Her skriver du det du skal skrive

tryk tabulator og retur - den vil vise 2. men så tryk tabulator en gang mere så viser den 1.1
skriv igen tryk tabulator og retur- den vil vise 1.2, tryk tabulator igen og den vil vise 1.1.1

Det er ikke noget den gør kun i tabeller, det er sådan jeg kan få det til at virke med eller uden tabel.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 21-11-11 14:40

Jeg bruger i 2007 udgaven "kun" Tabulatortasten + Entertasten

Clou

ps: følger lige med for at se om det fortsætter på sammen måde i 2010 udgaven, den skal jeg have installeret snart, har fået den

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 21-11-11 16:15

Hej

Jeg troede også at Tab + Enter virkede i en tabel, men det kan jeg ikke få den til

Jeg har nu fundet ud af, at hvis jeg står i en celle og har defineret den til at være en punktopstilling i flere niveauer og fx efter 2. klikker på Forøg Iindrykning, så får jeg 2.1 som jeg gerne vil have. Jeg håbede, at der var en genvejstast som fx Tab + Enter, men skal åbenbart lave den selv.

Tak for hjælpen

God aften
De bedste hilsner
Jansler

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 21-11-11 16:15

Tak for svaret smuller54.