/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC desire
Fra : cccf
Vist : 564 gange
100 point
Dato : 16-11-11 11:36

Hvordan sletter jeg nogle af de indtastede destinationer i Googles maps navigator. ?

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 16-11-11 16:42

Redigering eller sletning af et footprint
1. Tryk på en kategori på fanen Footprints.
2. Tryk og hold på det footprint, du vil redigere eller slette.
3. Tryk på Rediger eller Slet i valgmenuen

Dette er en kopi af afsnittet i Incredibel S' manual, som jeg har downloadet fra HTC' hjemmeside, ved ikke om det er det du søger!

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 18-11-11 09:54

Nej det er ikke det.
Det er de destinationer som jeg har liggende under "seneste destinationer" i min Googles maps navigator på min HTC.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 18-11-11 13:50

Har du brugervejledningen til din telefon, ved godt at det er et fy-ord, men i yderste konsekvens benytter jeg mig af brugervejledninger . . . hvis jeg ellers forstår hvad de skriver

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 18-11-11 17:00

Ja, men jeg kan ikke finde noget lige om dette.

Accepteret svar
Fra : kimm01

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-11 20:52

har du prøvet denne vej:
Indstillinger> programmer > administrer programmer > her finder du "Maps" > tryk "Slet data" eller/og "Slet cache"

ja Google er kendt for ikke at have alt for mange indstillinger i deres apps.....

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 21-11-11 10:59

Nej det er ikke løsningen.

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 26-12-11 12:31

Tak for svaret kimm01.

Kommentar
Fra : kimm01

Dato : 29-12-11 21:43

mange tak..men skrev du da at det ikke var løsningen....