/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Photoshop svarer ikke med SilverFast
Fra : FVF-VIDEO
Vist : 272 gange
20 point
Dato : 14-11-11 18:43

Når jeg har åbnet Phostoshop går jeg i Filer-Importer og vælger Silverfast. Når programmet er igang med at blive aktiv, så kommer der en besked øverst i bjælken i Photoshop: (Svarer ikke). Det bevirker at det scannede billede ryger ud i den blå luft i stedet for at lægge sig i Photoshop.

Programmet har virket tidligere.

Jeg ønsker om nogen kan hjælpe mig med problemet.
Venlig hilsen
Photoshop-bruger

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 15-11-11 06:13

Det sædvanlige svar med en PC, installerer dit scannerprogram igen og husk at ligge en henvisning i mappen i photoshop, så photoshop kan finde det.

vic200