/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærm problemer ?
Fra : swarn
Vist : 763 gange
500 point
Dato : 13-11-11 15:57

Jeg har et lille dumt problem med min skærm, der går et øjeblik så går min skærm i sort, for derefter at åbne et vindue hvor der et billede som jeg selv har sat på, og så står mit navn, nede under står der låst og nedeunder igen står der skift bruger og i bunden af skærmen står der Windows 7 Home Premium.

Det sker også når jeg er på nettet det er ret surt

Maskinens strømstyring står til aldrig at slukke alle steder.

Hvordan får det væk, så jeg har mit skrivebord på skærmen hele tiden.

Håber det er til finde hoved og hale i det jeg skriver

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-11-11 16:59

Det er vel ikke en pause skærm du har der kommer på et et par minutter

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-11-11 17:01

Du kunne prøve at lave en systemgendannelse til en dato hvor det hele virkede uden den irriterende skærm.
Start - Alle Programmer - Tilbehør - Systemværktøjer - Systemgendannelse

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 13-11-11 17:05

Til Fijala.
Nej det er ikke en pauseskærm,den bliver der hele tiden til jeg trykker på lås op
Hilsen Hans

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-11-11 17:31

Prøv lige det med systemgendannelse, det kan ikke skade

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 13-11-11 17:51

Ja det bliver nok det jeg vil prøve, men jeg mener bare at der må være et sted hvor man kan slå dette fra.

Hilsen Hans

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-11-11 17:53

Er det er bærbar?

Så kunne det være fordi den går i dvale efter kort tid. Det kan også justeres inde i strømstyring.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 13-11-11 18:07

Nej det er en stationær HP PC hel ny 27/10 - 2011

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 500 point
Dato : 13-11-11 18:19

Så burde der ikek være moget med dvale osv.

UNder

start - skriv strømstyring i søgefelter - Skift avancerede strømstyringsindstillinger kan du regulere hvad der skal ske med din pc, skærm osv, mht strømstyring.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 13-11-11 20:54

Til Fijala.

Ja det kan jeg godt,det virker fint hvis jeg ændre noget der.

Citat
start - skriv strømstyring i søgefelter - Skift avancerede strømstyringsindstillinger kan du regulere hvad der skal ske med din pc, skærm osv, mht strømstyring.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 14-11-11 06:51

Til Fijala.
Nu tror jeg at det virker som det skal.

(indstillingen for pauseskærm) Den står til ingen pauseskærm,men under der er der et flueben hvor der står: vis logonskærm ved fortsættelse, det har jeg fjernet og det ser nu ud til at det virker som jeg vil ha det.

Hilsen Hans/swarn

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 14-11-11 06:54

Tak for svaret Fijala.
Da du var den enste der var med i denne tråd har accepteret et af dine svar(jeg må jo heller få lukket ellers kommer der nogle efter mig )

Hilsen Hans/swarn

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-11-11 19:31

Hej hej og fedt det kom til at virke. Et lille flueben et sted er jo svært at gennemskue på "fjernsupport" men godt du fik det løst.