/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP 940c Deskjet - find værktøjskassen
Fra : ingelein
Vist : 596 gange
50 point
Dato : 12-11-11 11:39

Hej
Jeg har problemer med at finde frem til værktøjskassen for denne printer med henblik på at indstille printeren efter patronskift (originale!)

Jeg har prøvet: Kontrolpanel/printere og fax/ højreklik/egenskaber ..........men kan ikke finde værktøjskassen.

Er der nogen som kan hjælpe?
Med venlig hilsen
Ingeborg

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-11-11 11:46

Hvilken windows version køre du med?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-11-11 11:50

Det er vel XP, har du prøvet og kigge på fanebladet "Farvestyring"?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-11-11 11:56

Prøv at søg på navnet Værktøjskasse

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-11-11 12:41

justering af blækpatroner
Efter en blækpatron er blevet udskiftet, skal blækpatronerne justeres, for at
sikre den bedst mulige udskriftskvalitet. Justering udføres fra HP Deskjet Værktøjskasse.
1. Åbn HP Deskjet Værktøjskasse på en af følgende metoder:
Klik på Start > Programmer > hp deskjet series > hp deskjet series Værktøjskasse
– eller –
• Højreklik på TaskAgent og vælg Åbn værktøjskasse.
2. Klik på Justér blækpatronerne og følg instruktionerne på skærmen.
Der udskrives to sider under justeringsprocessen. Du vil blive bedt om at
undersøge de udskrevne mønstre på hver side, for at sikre, at justeringen
er vellykket.

Kilde: quickguide

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-11-11 13:10

Hej Klaudi
Du'r ikke, fordi jeg har Win XP. Jeg har tidligere kunnet åbne værktøjskassen for en anden HP printer.
Tak
Ingelein

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-11-11 13:12

HVis ikke du kan finde værktøjskassen til din HP printer må du vist hellere indstallre driveren igen. Det kunne tyde på at din installation af printeren ikke er helt i orden.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 12-11-11 13:17

Hvis du ikke har installeret installations software, har du ikke adgang til statusværktøj.

Din printer kan dog have en driver gør at du kan skrive ud. Uden den har værktøjskasse for denne.

Det kan især mangle hvis du anvender linux. Og ikke har hentet software ved HP.

mvh

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 50 point
Dato : 12-11-11 13:18

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=dj1170da&cc=dk&dlc=da&lc=da&jumpid=reg_r1002_dkda

Nu er det jo ved at være en ældre svend den printer, men her er driveren til XP

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-11-11 13:23

Fuldstændig mine ord Benjamin.Hansen

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 12-11-11 14:24

Tak for svaret Fijala.
Enten har jeg ikke set fanebladet "tjenester" eller også har det ikke været der i den tidligere installation af driveren. Driveren er installeret via Mac fordi jeg sidste år ikke havde delt PC til at kunne køre begge dele.
Tak
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-11-11 14:26

Hej Fijala
Ja, printeren er født for mange år siden, men den er først brugt fra sidste år. Var ny, da jeg købte den i den blå avis. Og hvorfor så det? Jeg havde lige investeret i nye printerpatroner til mere end 600 kr, da den gamle HP printer gik i stykker.

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-11-11 09:34

Ja hvorfor smide noget vær der virker. Helt i min ånd og fortsat god søndag.