/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook
Fra : Dieter
Vist : 561 gange
200 point
Dato : 10-11-11 17:19

Mit Outlook program - = Cd-Rommen er gået ned.
Jeg har rigtig mange forbindelser, der har min Outlook adresse.
Så det er nærmest nødvendigt for mig at køre videre med Outlook.

Er der nogen der kan hjælpe mig ? Je gskal jo ikke opfordre mnogen til nogen.
Men det ville være rart med enhjælpende hånd.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-11-11 17:27

Citat
Mit Outlook program - = Cd-Rommen er gået ned.
Jeg har rigtig mange forbindelser, der har min Outlook adresse.
Så det er nærmest nødvendigt for mig at køre videre med Outlook.

Hvad har de to med hinanden at gøre. ???
Hvad er der sket ellr rettere hvad kan du ikke gøre. Jeg er forvirret

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 10-11-11 17:37

Der er ikke noget, der hedder Outlookadresse. Din mailadresse har du modtaget gennem outlook, som tilsyneladende er brudt ned. Du kan sikkert oprette adressen på livemail eller google, eller hvad der nu er smartest for dig.
Hvis det er en TDC-adresse, kan du hente dine mails via deres hjemmeside.
Med hensyn til den forsvundne Outlook, kan du ikke prøve at lave en systemgendannelse til et tidspunkt, hvor Outlook virkede. Det kan jo være, at du bare er kommet til at trykke på en forkert knap.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-11-11 17:45

- ring/skriv til MS, så får du en ny:

http://support.microsoft.com/ph/2488

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 210 point
Dato : 10-11-11 18:13

Hvorfor starter du ikke med og fortælle os hvad der er galt?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-11 18:17

Citat
Mit Outlook program - = Cd-Rommen er gået ned.

Den har du da ikke noget at bruge til med mindre du skal installere outlook

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-12-11 16:34

Halloooooo

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 14-12-11 16:55

Tak for svaret webnoob.

Til jer alle.
Problemet er blevet løst.
Forklaringen for at mit spørgsmål er uklart skal søges i at jeg har meget stærke smerter og derfor får morfin. Det gør at jeg ikke altid kan tænke helt klart.

Den 22 dec. skal jeg MR scannes. Så finder man forhåbentlig ud af hvad jeg fejler.

Så hav mig undskyldt.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 07-01-12 17:14

Citat
Den 22 dec. skal jeg MR scannes. Så finder man forhåbentlig ud af hvad jeg fejler

God bedring og Godt Nytår