/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Problemer med Cpi Opliver
Fra : Sunowich
Vist : 653 gange
350 point
Dato : 10-11-11 07:52

hej min søn har købt en Cpi som har et problem med at få Benzin. Når vi giver den en sjat benz ind i Cylinderen starter den ....kort så det er jo benz den ikke får .Er der iukke noget med et specielt fødesystem udover kaburatoren ?? Vente på et hurtigt svar og Hej forresten til alle jer jeg kender
Suno

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-11-11 09:41

Rens din karburator og kik efter om der er kommet lidt fugt i benzinen.
alan57

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-11-11 12:23

Nu har jeg forstået at det er vaccum der åbner for benzinen i tanken og at der først kan rende benz når der er sug i den ene slange af de to der går mellem tank og motor og benzin igennem den anden.Jeg tænker at det måske ku være "ventilpladen" (eller hvad den hedder) der ku' hænge så den ikke vil åbne så benzinen render. Er der nogle der har erfaringer med det ??Fugt tror jeg ikke på den startede fint aftenen før og også dagen hvor den pludselig ikke ville mer Den sagde verken den ene eller anden lyd da den døde, gik bare ud.

Suno

Kommentar
Fra : Jens-Emil

Dato : 10-11-11 15:04

Prøv at tage vacum og benzinslangen af karburatoren - og sug i vacumslangen, så skulle der gerne komme benzin ud af benzinslangen. :)