/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
vola spejlophæng
Fra : svendgiversen
Vist : 1190 gange
75 point
Dato : 01-11-11 12:49

hvorfor det skal være vola ved jeg ikke...

men hvordan ser det ud?
og hvor købes det bedst og billigst??

vi bor i det sønderjyske

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 01-11-11 12:56
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-11-11 13:57

Det kan da ikke være rigtigt, at sådan et lille "søm" skal koste over 500 kroner?
Jeg kan jo dreje det selv for en tier...

Hvilke argumenter skal jeg, som, ikke nærig, men prisbevidst forbruger, anvende over for ny kone??
Alle gode argumenter for spejlophæng til under 50 kroner vil blive belønnet...

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 01-11-11 14:17

Hvis du nu gjorde dig den ulejlighed også at se på linket, vil du opdage at du kan købe 4 stk. til 589,00

At det lige er Vola der bliver ønsket, er vel fordi, det hører til serien af håndklædeholdere, toiletholdere mm.

Du kan da bare bruge en stor skrue, og lade være med at skrue den helt ind, men det vil ødelægge udseendet, når det andet vel sagtens er i Volaserien

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 01-11-11 14:20

Fra første link, Vola T20 Spejlholder(4 stk) 524,00 DKK

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-11-11 14:32

>Du kan da bare bruge en stor skrue...

Det er ikke mig der har en skrue løs?

Men der må da være en ballance mellem fremstillingspris og salgspris,
ellers reagerer vor sunde fornuft vel??

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-11-11 15:05

De er vel med skjult skrue og dertil af forcromet messing . Fremstilles i lille styktal som håndarbejde. Grossist og forretning skal hver tjene omkring 100% og dertil moms.
På de betingelser er prisen rigtig.

Hvis du er dygtig med en djejebænk laver du selv tilsvarende, og giver 500 kr for forcromingen.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 75 point
Dato : 01-11-11 15:56

http://www.billigvvs.dk/Badevaerelse-Badevaerelsestilbehoer-Cool-Line.html?page=2

Dansk produceret, rustfrit stål, vælges det i højglans er det også rustfrit stål og ikke forkromet messing.

Størrelsen er ca. 20 mm hvor den fra Vola er lidt mindre.
Monteres via en pinolskrue på en messingbøsning.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-11-11 09:47

Tak for svaret LuffeA.

halv pris, men det nytter nok ikke?
Det er en Julegave til min kones Mærkevare svigersøn...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-11-11 11:33

Citat
Det er en Julegave til min kones Mærkevare svigersøn...

Cool-Line er en mærkevare, jeg kender producenten personligt.

Hmm, svigersønnen falder så¨ikke i "luxusfælden" når han får det forærende