/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fejl på tilbagekaldelse af mail
Fra : olavur
Vist : 619 gange
300 point
Dato : 31-10-11 10:03

Hej
Jeg arbejder i en lille virksomhed hvor vi kører med MS Exchange, office 2007. Jeg har selv en bærbar og det fungerer fint for mig at tilbagekalde mails hos mine kolleger, som bruger PC´ere og er logget på serveren. Men da de prøver at tilbagekalde mail fra min indbakke, forsvinder mailen ikke ikke hos mig og når jeg prøver at dobbeltklikke på "kvitteringen" fra senderen som prøver at slette mailen på min indbakke, får jeg beskeden: "Den brugerdefinerede formular kunne ikke åbnes. Outlook bruger en Outlook-formular i stedet.......".
Jeg har før fået slettet mail i indbakke på denne måde, men da har ikke været fra mine kolleger, men derimod andre kunder. Så jeg tvivler på at fejlen ligger på in bærbare, men nok i stedet på opsætning på den server mine kolleger er logget ind på.
Er der nogen herinde der kan hjælpe eller kender til fejlen?
vh
olav

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-10-11 10:52

For at tilbagekaldelse af mail skal virker, skal brugeren der har modtaget mail der skal trækkes tilbage klikke på den mail som bliver sendt når man vil trække en mail tilbage først. Hvis modtageren har læst mailen først så kan den ikke trækkes tilbage.

Kommentar
Fra : olavur

Dato : 01-11-11 12:49

Hi
Tak for svar. Men det virker ikke. Mailen på min bærbare bliver ikke slettet, når afsender ønsker den slettet vha. "tilbagekaldelse". Men den anden vej virker det fint, jeg kan godt tilbagekalde mail på PC´erne

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-11-11 12:51

Er det de samme to PC'er du tester på?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-12-11 16:30

Hallooooooo