/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
script
Fra : Cheeta
Vist : 712 gange
300 point
Dato : 30-10-11 18:07

Hej Kanduvenner

Håber der nogen derude der kan hjælpe mig....
Når jeg er på Facebook, får jeg tit en besked, om at der er et SCRIPT på denne side, som får computeren til, at køre langsom, hvis det fortsætter, vil computeren muligcis stoppe, med at svare...

Hvad kan jeg gøre, for, at løse dette ?????

Mvh... Cheeta

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 30-10-11 23:10

Laver du noget bestemt når det sker? Er computeren opdateret, ny browser og Java?
Måske skal den "bare" renses for snavs og virus.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 300 point
Dato : 31-10-11 05:10

Du kan ikke gøre andet end klikke ja eller nej, det er en fejl på siden
og det kan du ikke gøre noget ved, prøv at opdater siden og se om det virker.
Jeg plejer at bruge Ad Muncher tll at klare den sag.
Måske en af de gratis popup blokkere der findes kan klare det også.
---
Ellers prøv at fjern X ved AKTIVT INDHOLD
http://www.gratisimage.dk/image-C296_4EAE25DB.jpg

Godkendelse af svar
Fra : Cheeta

Dato : 02-11-11 14:35

Tak for svaret nomore.

mvh Cheeta