/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Lysere bagrund i CS /Counterstrike
Fra : Willi1980
Vist : 352 gange
20 point
Dato : 23-05-03 16:12

Hey

jeg har et stort problem, når jeg spiller CS, er baggrunden så mørk at man ikke kan se noget inde i bygninger osv.
jeg har prøvet at skrue op ind i selve CS menuen for gamma, det hjælper ikke.. har prøvet og kigge lidt i opsætningen til Geforce 3 kort

kort sagt HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 23-05-03 16:23

skru op for brightness på din skærm

Med venlig hilsen JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 23-05-03 16:28

se det har jeg skam også prøvet...

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 23-05-03 19:50

Nu kender jeg ikke lige dit grafikkort, men på mit kan man h-klik på skrivebord/egenskaber/indstillinger/avanceret/farvestyring ændre VÆSENTLIG mere end ellers at ændre på skærmen.

Kommentar
Fra : DavidP.

Dato : 24-05-03 12:17

Kender godt det problem ... en skide camper der sidder i en krog og er helt væk med sin awp - hader det.

Har også geforce 3. og med den nyeste driver har du mulighed for at stille på alverdens ting men hvis du ikke decideret vil have alting til at blive lysere men bare de mørke områder fremhævet, skal du skrue ned for kontrasten, det "pladrer" de mørke områder ud og gør at du bedre kan se den skide awp luder i hjørnet ... lol

Men kompiner de forskellige muligheder så du opnår det bedste resultat for din skærm og spillet.

Måske vi ses på en server en dag...
Venlig hilsen
EaSY-FRaG

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-06-03 23:31

Hej !!
Nej nu skal du høre !!
Du skal ind i din config.cfg fil som ligger i din cs mappe her sørger du for at der står følgende:

gamma "3.000000"
brightness "1.000000"
con_color "255 155 50"
net_graph "0"
net_scale "5"
net_graphpos "1"
topcolor "134"
bottomcolor "255"
rate "9999.000000"

Og så kan du se i alle hjørnerne

Håber at det virker, ellers så skriv igen, og jeg vil finde en anden løsning til dig !

[Ultores] Rustica
IP: 81.7.132.202:27016
KiK ind vi spille her...

Kommentar
Fra : Zykes

Dato : 11-07-03 16:16

Hmm, det hjælper ikke rigtig noget at ændre opsætningerne i cfg, da wwcl blocker for gamma-opsætningen...
En ting man kan gøre (som jeg selv bruger) er at bruge programmet powerstrip.
Programmet kan hentes her: http://www.entechtaiwan.com/
Siden er tit meget langsom, men det kommer
Når det er installeret skal du bare aktivere det, så kan du bruge (ctrl) + (alt) + (+/-) til at regulere gammaen.
Håber du kan hitte ud af det