/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Mere plads på ps3. Hvordan???
Fra : mathias1997
Vist : 485 gange
20 point
Dato : 29-10-11 12:57

Som overskrifen lyder er spørgsmålet hvordan du kan få mere plads på din ps3. Fx kan man sætte et usb stik til den og så gemme på den. Fx når der kommer mappack til diverse spil. Kan man så lægge dem over. HJÆLP

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 09-11-11 14:47

Nej ikke rigtig uden og stillede den af og sætte en støre harddisk i..

men hvis du sætter et usb i kan du kun gemme musik men ikke spil