/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Adobe Premiere Pro
Fra : Sars
Vist : 556 gange
45 point
Dato : 28-10-11 13:56

Hey alle
Jeg vil godt høre om i ved et sted jeg kan downloade Adobe Premiere Pro gratis/for free, uden at det er en 30-dages trial. Jeg skal bruge det til et projekt i skolen - ved godt ikke alle synes jeg bør downloade det, men købe det, men det har jeg simpelthen ikke råd til...

Nogle der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-11 14:34

Godt nok er det snart jul

Men der er sgu ingen der deler gaver ud blot fordi du lige står og mangler......

Med lidt UHELD kommer der en om lidt og forsøger at gøre dig til forbryder

BETAL for de gode varer - det gør alle andre lovlydige brugere......

UDEN betaling ville disse programmer slet ikke blive lavet...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 28-10-11 15:04

Går der ikke nogle internethajer på skolen, der sikkert ved meget mere om fildelingstjenester mm., end de fleste her.

Måske kan du finde nogen på Kandu, der ved mere, hvis du spørger under EDB el. lign. end under investering, men selvfølgelig er det en slags investering ikke at betale

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 28-10-11 16:12

Tror du på mulemanden?

Tror du Adobe kan leve af at forære deres gode programmer væk?

Køb dine programmer som vi andre gør.
vic200

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 28-10-11 18:40

GRATIS GRATIS
har du også fået en gratis computer, TV m.m.

Du kan ikke engang finde ud af at afslutte dine spørgsmål, som er GRATIS.

Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 4
- Annullerede 23
- Slettede 0
Ialt 30