/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Vesterbro-et sted med fortællinger
Fra : smuller54
Vist : 654 gange
200 point
Dato : 27-10-11 20:47

Jeg hørte (men desværre kun med et ½ øre,) forleden i radioen, at der findes et sted på Vesterbro ? hvor der er optræden, med forskellige der fortæller gode historier mv.

De har ikke plads til så mange, og der er altid udsolgt, så nu udgiver de historierne som podcast, så hele Danmark kan høre med

Men jeg kan ikke finde lige det sted og ej heller de der podcast. Der var ellers nogle historier, som man hørte i baggrunden under interviewet- som jeg meget gerne ville høre færdig.

Nogen der kan hjælpe ?

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 210 point
Dato : 27-10-11 21:00

Har du spurgt her på portalen?:

http://vesterbroportal.dk/kalender

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-10-11 21:05

Hmm, dette er fra Østerbro, så det er nok ikke helt det du leder efter?

http://www.improcomedy.dk/

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 27-10-11 21:06

Næh, der står ikke noget

Men nu fandt jeg selv udsendelsen på P1 morgen:

"Kunsten at fortælle gode historier"

Det er BestTellers og de har en side som også har de her podcast- desværre kan jeg ikke finde den, som kørte i baggrunden med Graversen.

http://besttellers.dk/scenen/besttellers-podcast

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 27-10-11 21:08

Hvis I vil høre udsendelsen

så afspil udfra:

http://www.dr.dk/P1/P1Morgen/20080403083936.htm

"Kunsten at fortælle gode historier"

Det er altså ret genialt at lave sådan et sted

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-10-11 21:12

Det skal jeg kigge nærmere på, det ser spændende ud Tak for tippet

*****

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 27-10-11 21:32

Ja, måske det skal skrives som et tip- nu da jeg selv har fundet det

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 27-10-11 21:34

Tak for svaret svendgiversen.

Det var ellers godt forsøgt og en god ide at gå den vej.

Jeg var måske bare for utålmodig og kom pludselig i tanke om at det var i nat/ eller tidlig i morges på P1-

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-10-11 23:35

Selv tak,

jeg er jo ikke fra Vesterbro, men har boet på Østerbro da jeg studerede...